جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زمانی

حوزه/حجت الاسلام زمانی گفت: حدود ۹۰ برنامه شاخص در یگان های مختلف ارتش استان برای ایام الله دهه فجر برگزار می شود که در راس آنها اجرای ۵۰ سخنرانی بصیرتی توسط ۳۲ روحانی مستقر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام غلامعلی زمانی  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برگزاری جلسات متعدد سیاسی و بصیرتی برای تبیین ریشه های انقلاب اسلامی وبیان رمز تداوم انقلاب  اسلامی ویژه یگان های ارتش استان اصفهان اهم برنامه برای ایام الله دهه فجر است.

وی بیان کرد: چاپ و ارسال مقالات وتهیه بولتن های خبری، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان انقلاب و اعزام فرماندهان به مساجد برای تبیین مواضع نظام دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

حجت الاسلام زمانی ابراز کرد: تبیین شاخصه های اصلح و انتخاب خوب از دیگر موارد مورد اشاره سخنرانان سیاسی در ایام الله دهه فجر در بین کارکنان و پایوران و سربازان وظیفه خواهد بود.

 وی افزود: حدود ۹۰ برنامه شاخص در یگان های مختلف ارتش استان برای ایام الله دهه فجر برگزار می شود که در راس آنها اجرای ۵۰ سخنرانی بصیرتی توسط ۳۲ روحانی مستقر است.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد برگزاری مسابقات کتابخوانی مختلف در بین خانواده های پایوران متناسب با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دیدار از خانواده شهدا و جانبازان را دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

در ادامه مجید صلاحی، نماینده سپاه استان اصفهان در ستاد دهه فجر، بیان داشت: بالغ بر ۲۵۰۰برنامه فرهنگی در سطح استان تدوین شده است که سرآغاز آن عطرافشانی بارگاه امام راحل توسط اعزام بسبحیان کاشانی است. 

وی افزود: برپایی ۳۰ خیمه های انقلاب در ۳۰ نقطه شهر اصفهان و ۳۰ ایستگاه در شهرستان های استان دیگر برنامه ها است.

صلاحی خاطرنشان کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره سرود پایگاه های مقاومت بسیج، برپایی نهضتی تحت عنوان هر جهادگر یک خدمت توسط جهادسازندگی سپاه استان در مناطق محروم، اجرای مکتب شهید سلیمانی و برگزاری نشست های روشنگری و کرسی ازاد اندیشی در دانشگاه ها در رابطه با مسایل انقلاب از جمله برنامه های طراحی شده در ایام الله دهه فجر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدرضا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام درود بر شما روحانی بزرگوار که الحق پیرو آرمانهای امام راحل(ره)هستید آرزوی سلامتی وموفقیتهای روز افزون برای شما