شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون حوزه علمیه مازندان

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید براین که مسؤولان باید وادادگی در برابر غرب را کنار بگذارند و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های غرب بیاستند، بیان داشت: کسانی که در این کشور بر طبل مذاکره با شیطان بزرگ می کوبند به طور حتم یک ایرانی نیستند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، با انتقاد شدید از طرح موضوع مذاکره با آمریکا، آن را در تضاد با آرمان ها و ارزش های انقلاب، نظام اسلامی و شهدا دانست.

وی، آمریکا را کشوری جنایت کار و حامی تروریسم بین المللی در دنیا دانست و افزود: طرح موضوع مذاکره با چنین کشور جنایت کاری با هیچ عقل و منطقی سازگاری ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران کاملاً واضح و آشکار است، بیان داشت: آمریکایی ها در آخرین جنایت خود مهم ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه را به شهادت رساند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند مذاکره با آمریکا در هر سطحی ممنوع است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی اخیر خود حجت را بر مسؤولان تمام کردند و نباید پس از ممنوع کردن مسأله مذاکره با این کشور جنایت کار، مجدداً شاهد برخی زمزمه ها از گوشه و کنار کشور باشیم.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی جنایت های آمریکا علیه خود را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا در چهل سال اخیر هر چه در توان داشت برای براندازی و نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفت و به میدان آورد، افزود: امروز و پس از چهل سال، تنها رسوایی و بی آبرویی برای آمریکایی ها باقیمانده است.

وی با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه توانست همه نقشه ها و توطئه های آمریکای جنایت کار را خنثی کند، ادامه داد: شکست های متعدد آمریکایی ها در منطقه عصبانیت و هراس شدید آنها را در پی داشت و تلاش کردند با شهادت سپهبد سلیمانی بخشی از آن شکست های سنگین سال های اخیر خود را جبران کنند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که ملت بزرگ ایران متحد و واحد شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها مطمئن باشند که هیچ فردی در ایران اسلامی علاقه ای به مذاکره با کشوری جنایت کار و حامی تروریسم در جهان ندارد.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت ها و خباثت های آمریکایی ها در ذهن هشتاد میلیون ایرانی ثبت و ضبط شده است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هم صدا و متحد در برابر جنایت های آمریکایی ها ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح مذاکره با آمریکا، پشت کردن به آرمان های شهدا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با کسی که دستش به خون فرزندان این انقلاب آغشته است هیچ گاه مذاکره نخواهد کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید براین که مسؤولان باید وادادگی در برابر غرب را کنار بگذارند و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های غرب بیاستند، بیان داشت: کسانی که در این کشور بر طبل مذاکره با شیطان بزرگ می کوبند به طور حتم یک ایرانی نیستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha