جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام تلخابی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتدار و عزت این نظام مقدس مرهون ولایت پذیری ملت ایران است و تداوم و استمرار انقلاب در طول چند دهه گذشته نقش تاثیرگذاری ولایت فقیه در پایداری نظام را در جهان ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، شب گذشته در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در بیت مرحوم آیت الله باریک بین برگزار شد گفت: روحیه ایمانی و قدرت الهی حضرت فاطمه زهرا (س) همه جنبه ها و رویکردهای زندگی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مبارزاتی ایشان را تحت پوشش قرار داده بودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به آثار دنیایی و معنوی تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و بیان کرد: آثار تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار زیاد و قابل توجه است به اندازه ای که اگر انسان ارزش و مقام آن را بداند مدام به این اذکار مشغول می شود.

وی بیان کرد: تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) مصداق ذکر کثیر خداوند و در عین حال برترین ذکر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فاطمه (س) برای همه ی زن ها و همه ی انسان ها در تاریخ نمونه و الگو هستند و نکته ی قابل توجه این است که بنا بر فرمایش امام زمان (عج) حضرت زهرا(س) برای ایشان نیز الگو هستند.

تلخابی عنوان کرد:  فاطمه زهرا (س) در امر همسر داری نمونه ی کامل یک زن بود و علی (ع) هرگاه به او نگاه می کرد همه ی غم ها و غصه هایش پاک  می شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر لزوم الگوگیری از ولایت مداری حضرت زهرا(س)، بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل تبعیت از ولی فقیه از نصرت الهی برخوردار است،

وی اظهار کرد: اقتدار و عزت این نظام مقدس مرهون ولایت پذیری ملت ایران است و تداوم و استمرار انقلاب در طول  چند دهه گذشته نقش تاثیرگذاری ولایت فقیه در پایداری نظام را در جهان ثابت کرده است

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha