سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری رونمایی از طرح «معامله قرن» را ضد حقوق بشر و حقوق بین الملل دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا با اقدام یکجانبه نمی تواند جغرافیای یک کشور را تغییر دهد، ترامپ اکنون بخاطر سیاست ها احمقانه در کشور خودش و کل دنیا منفور شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان رونمایی از طرح «معامله قرن» را ضد حقوق بشر و حقوق بین الملل دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا با اقدام یکجانبه نمی تواند جعرافیای یک کشور را تغییر دهد، ترامپ اکنون بخاطر سیاست ها احمقانه در کشور خودش و کل دنیا منفور شده است و برای اینکه سیاست های احمقانه را مردم فراموش کنند دارد دست و پا می زند اما این هم خطا در خطا است.

وی افزود: فلسطین همیشه برای فلسطینی ها است و خواهد ماند، نمی گذاریم قدرت های استعماری بر فلسطین مسلط شود، آتشی که رئیس جمهور امریکا روشن کرده دامن کل جهان را خواهد گرفت.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تصمیمات ترامپ و متحدانش را تصمیم احمقانه قرن خواهد و اظهار داشت: استعمار به نام امنیت در تلاش برای تقسیم فلسطین و تحویل دادن آن به رژیم جعلی اسرائیل است. امت اسلامی در برابر این جنایت بزرگ آمریکا ساکت نخواهند ماند، چون برای مسلمانان قبله اول بسیار مقدس و مهم است و تسلط صهیونیست‌ها  بر آن را هرگز قبول نخواهند کرد.

وی در ادامه گفت: آزادی بیت المقدس نزدیک است، ان‌شاءالله شکست آمریکا و صهیونیست به دست جبهه مقاومت حتمی است، آرزوی به رسیمت شناختن اسرائیل توسط فلسطین هیچ وقت محقق نخواهد شد، تسلط اسرائیل بر شرق بیت المقدس در واقع برای حفظ منافع صهیونیست‌ها است که هرگز محقق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: بیت المقدس همیشه پایتخت فلسطین بوده و خواهد ماند، قرار دادن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل یک توطئه شیطانی است، نمی‌توانیم به این طرح امن بگویم.

این روحانی برجسته پاکستانی گفت: نپذیرفتن طرح نگین معامله قرن توسط جبهه مقاومت و مسلمانان با غیرت قابل تحسین است، مسلمانان جهان برای حل مشکلات امت اسلامی باید متحد شوند، دولتمردان خائن عربی هم بجای اینکه برای تحفظ منافع یهود و نصاری تلاش کنند برای دفاع از حقوق امت اسلامی کوشش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha