چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که مذاکره با بزرگترین حامی تروریست در جهان مضحک است، گفت: کسانی که پس از شهادت رسیدن سپهبد سلیمانی همچنان از مذاکره با آمریکا سخن می گویند باید هر چه زودتر استغفار کنند.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا تحت هر شرایطی ممنوع است، گفت: آمریکای جنایت کار در طی چهل سال اخیر جنایت های بزرگی را علیه ملت ایران مرتکب شده است.

وی با بیان این که مذاکره با بزرگترین حامی تروریست در جهان مضحک است، افزود: کسانی که پس از ترور و به شهادت رسیدن سپهبد سلیمانی همچنان از مذاکره با آمریکا سخن می گویند باید هر چه زودتر توبه و استغفار کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت های تاریخی آمریکا علیه ملت ها به ویژه ملت مظلوم ایران اسلامی هیچ گاه از ذهن مردم ما پاک نخواهد شد، خاطرنشان کرد: هم مردم و هم مسؤولان کشورمان به هیچ عنوان علاقه ای به مذاکره با آمریکا ندارند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که کشورمان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تحت سلطه آمریکایی ها قرار داشت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست غارت گر و شیطانی، آمریکای جنایت کار را از سر ملت ایران کوتاه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در چهل سال اخیر علیرغم همه تلاش ها و توطئه های گسترده علیه ملت ایران، نتوانستند خواسته های نامشروع خود به این ملت تحمیل کنند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با تبعیت از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری همواره پیروز میدان مبارزه با آمریکای جنایت کار بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش آمریکا برای به زانو در آوردن ملت ایران شکست خورده است، تصریح کرد: امروز ملت با بصیرت، انقلاب و هوشیار ایران اسلامی با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار ایستاده اند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آمریکای جنایت کار پس از شکست های متعدد در منطقه، بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه را ناجوانمردانه به شهادت رساند، خاطرنشان کرد: این جنایت بی سابقه همواره در ذهن ملت بزرگ ایران خواهد ماند و پاک نخواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی  مازندران با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی، وحدت و عزم جبهه مقاومت برای بیرون راندن آمریکای جنایت کار از منطقه را جزم تر کرده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران و همچنین جریان مقاومت منطقه نخواهد گذاشت خون پاک شهید سلیمانی پایمال شود.

وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران امروز با قدرت بیشتری شعار «مرگ بر آمریکا» را سر خواهند داد، افزود: ملت ایران اهل مذاکره است، اما نه با کشوری که دستان پلیدش به خون فرزندان این کشور آغشته است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha