سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تا زمانی که مردم بیدار باشند، دشمن شکست خورده و مأیوس است و ان شاءالله جواب بدخواهی های دشمنان ایران و انقلاب را در ۲۲ بهمن به خوبی خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل، صبح امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر استان قزوین که در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار جهانی به سر می برد و در طول تاریخ اسلام هیچ زمانی مانند امروز یک حکومت ولایی مقتدر و تأثیرگذار در عالم نبوده است.

وی خاطرنشان کرد:  از نظر نظامی، نظام اسلامی ایران در مرحله ای قرار دارد که اگر آمریکا و کفار عالم تصمیمی درمورد ایران بگیرند، با توان موشکی خود تمام مقاصد شوم آن ها را بر باد می دهد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: اکنون چهار دهه از دوران انقلاب اسلامی سپری شده و در تمام این سال‌ها دشمنان آنچه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کار بردند، اما بصیرت، آگاهی، ولایت مداری و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی این ملت سربلند موجب شکست دشمنان در تمامی عرصه‌ها شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که باید در ازای آن سجده شکر به جا آورد و در همه احوال پشتیبان آن بود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد:  برخی کشورهای غربی باورشان نمی شد که روزی ایران اسلامی در بین آن ابر قدرت های عالم حرفی برای گفتن داشته باشد، اما اکنون مشاهده می کنیم که همان جمهوری اسلامی در تمامی معادلات جهانی و منطقه ای نقش اول را ایفا می کند.

وی با اشاره به تلاش رسانه های غربی در ضعیف جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز رسالت اصلی رسانه ها این است که بتوانند دستاوردهای نظام برآمده از خون شهدا را به خوبی تبیین کنند.

 حجت الاسلام قابل، اجرای برنامه های روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدا، رژه موتور سواران، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از موزه عبرت، شب خاطره با حضور مبارزین سیاسی دوران انقلاب اسلامی، شب شعر انقلاب،  رااز برنامه های مهم دهه فجر در استان قزوین اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha