پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میر شفیعی

حوزه/ حضرت زهرا(س) با افشاگری خود نقاب از چهره منافق گونه دشمنان برداشتند و به مردم فهماندند که این ها که ادعای دوستی با پیامبر(ص) را می کردند، خائن و مزدور و دشمنان دین و اسلام و پیامبر(ص) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی پیش از ظهر امروز در روز شهادت حضرت زهرا(س) که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و اقشار مختلف مردم مدرسه امیرالمؤمنین(ع) در قم برگزار شد با بیان این که بر اساس روایات حضرت زهرا(س) همانند پیامبر(ص) حجت خدا روی زمین می باشند گفت: این مسئله نشان از عظمت این بانو است.

سخنران این مراسم افزود: خدای متعال این جایگاه را آن قدر افزایش داد که حضرت مهدی(ع) مادرشان را الگوی رفتاری، عملی و اخلاقی قرار می دهند.

وی بیان داشت: این جایگاه ایشان آن قدر عظمت دارد که حضرت زهرا(س) می فرمایند« هر آثاری که برای پیامبر(ص) خدا است، برای من زهرا مرضیه نیز می باشد که از جمله آن بحث شفاعت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی در ادامه گفت: سخنان حضرت زهرا(س) درمیان انصار، زنان و مردان در دفاع از حق و حقیقت و ولایت، خط بطلانی بر عقائد دشمنان و حمایت از ولی خدا حضرت علی(ع) بود.

سخنران این مراسم افزود: این دفاع ایشان مذهب شیعه و اسلام را تا ابد ماندگار کرد و اسلام را از خطرات نجات داد.

وی بیان داشت: زمانی که حضرت اقدام به روشنگری در مورد غصب فدک و جانشینی کردند، به خوبی می دانستند که دشمنان ساکت نمی نشینند و مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد و می دانستند که پایان این روشنگری شهادت است، ولی ایشان با این کار نقاب از چهره منافق گونه دشمنان برداشتند و به مردم فهماندند که این ها که ادعای دوستی با پیامبر(ص) را می کردند، خائن و مزدور و دشمنان دین و اسلام و پیامبر(ص) هستند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha