پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین با اشاره به موضوع انتقام سخت و اقداماتی که باید برای بیرون راندن آمریکا در منطقه انجام شود، گفت: عین الاسد یک سیلی بود ونباید آمریکایی ها فقط یک سیلی بخورند، چرا که از ساقط شدن هواپیمای آنها در افغانستان و عراق هم می توان به عنوان سیلی های دیگر نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شب گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد جامع شهر نرجه برگزار شد گفت: پیامبر اکرم (ص) به عنوان یک معمار بنایی را احداث کرده است که به عنوان بنای اهل عالم برای تمام طول دنیا به حساب می آید و پیامبر اکرم(ص) فقط برای یک هزار و ۴۰۰ سال پیش و برای مردم حجاز و حتی مسلمان های امروزی نیست، بلکه پیامبر تمامی مردمان این دنیا است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) و همسر ایشان یعنی امام علی(ع) و فرزندان ایشان راه پیامبر اسلام را ادامه دادند، راهی که تا امروز هم ادامه دارد و شخصیت هایی مانند سردار همدانی ها و سردار سلیمانی ها تربیت شده مکتب حضرت زهرا(س) هستند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی ها اعتقاد داشتند که پیامبر برای همه زمان ها و مکان ها است و در یمن، عراق، سوریه و سایر نقاط مختلف رسالت نبوی را ساری و جاری می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلابمان را به همه جهان صادر می کنیم چون پیامبر ما پیامبر همه جهان است و فقط برای عده ای خاص نیست و همه عالم باید زیر چتر اسلام قرار بگیرند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان به اینکه سردار سلیمانی جزو بزرگترین افراد عالم محسوب می شود، گفت: در ونزوئلا بین نمایندگان کشورهای مختلف هنگامی که نام سردار سلیمانی آورده شد، افراد حاضر در جلسه ارادت و احترام خود را به ایشان نشان می دهند و این عظمتی است که خداوند به او داده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به موضوع انتقام سخت و اقداماتی که باید برای بیرون راندن آمریکا در منطقه انجام شود، عنوان کرد: عین الاسد یک سیلی بود ونباید آمریکایی ها فقط یک سیلی بخورند، چرا که از ساقط شدن هواپیمای آنها در افغانستان و عراق هم می توان به عنوان سیلی های دیگر نام برد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: عملیات بزرگی که توسط یمن انجام شد هم جزو سیلی های اساسی به حساب می آید و این سیلی ها تا روزی که آمریکایی ها از منطقه بروند، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر آمریکایی ها از منطقه بروند پس از آنها اسرائیلی ها هم باید منطقه را ترک کنند، گفت: زمینه های قیام جهانی برای ظهور امام زمان (عج) در حال فراهم شدن است که امیدواریم در این قیام جهانی بتوانیم به نحو احسن ایفای نقش کنیم

امام جمعه قزوین گفت: خروج آمریکا از منطقه نابودی اسرائیل را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha