پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن-دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع)

حوزه/ مدیر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی(ع) ثبت‌نام بیش از ۵ هزار ۶۷۰ نفر در سایت این مسابقات را موردتوجه قرار داد و گفت: مجموعا حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا پور معین امروز در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین‌المللی دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، عنوان کرد: برای برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ده جزء و قرائت تحقیق و ترتیل از ۲۰ روز گذشته فراخوان دادیم.

وی ثبت‌نام بیش از ۵ هزار ۶۷۰ نفر در سایت این مسابقات را موردتوجه قرار داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و برخی دلایل دیگر، ۲۰ درصد از افراد امکان حضور در این مسابقات را پیدا نکردند، در نهایت مجموعا حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مدیر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی(ع) گفت: بیشترین فراوانی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات مربوط به استان‌های قم، اصفهان و تهران بودند و قریب به هزار و ۳۹۶ نمره حدنصاب ۸۵ را گرفتند که به همه آن‌ها جوایز نقدی اهدا شد.

پور معین با اشاره به داوری مسابقات توسط ۴۴ داور ملی و بین المللی ابراز کرد: از ویژگی‌ها و تفاوت‌های این دوره از مسابقات، در اختیار گذاشتن داور راهنما برای شرکت‌کنندگان بود که با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند.

وی با تأکید بر ارتباط دائم با تمامی شرکت‌کنندگان ادامه داد: شعار فصل جدید مسابقات«کیفیت و تحول» بوده و برای نونهالان نیز برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

مدیر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی(ع) از برگزاری مسابقات دوره برادران از بیستم لغایت بیست و ششم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات تا دوازدهم بهمن‌ماه تمدیدشده است.

پورمعین با انتقاد از تعداد پایین حافظان قرآن کریم در کشور اظهار داشت: ایرانی‌ها در زمینه حفظ قرآن در میان کشورهای اسلامی با داشتن ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر حافظ، رتبه آخر را دارند، این در حالی است که برخی کشورهای اسلامی مثل پاکستان بیش از ۸ میلیون حافظ قرآن کریم دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه حسناتی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    1 0
    سلام علیکم من در این مسابقه شرکت کردم وحدنصاب نمره رو گرفتم ولی هنوز جایزه ای برایم واریز نشده
  • Faezeh IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام من حد نصاب امتیاز رو گرفتم ولی هنوز جایزه ام واریز نشده
  • مهسا IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام خداقوت هنوز هدیه ما به حسابشون پرداخت نشده.
  • بهاره روشن ضمیر IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    درمسابقات شرکت کردیم اما نتایج توسایت میگه آماده نیست این چه وضعشه حداقل نمرات ومیزدید