چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

حوزه/ مدیر مدرسه آیت الله بهاری گفت: سپاه در تمام این سال ها نشان داده است که اهل شعار دادن نیست، بلکه اهل عمل است و به همین دلیل است که دشمن بیشتر قدرت خود را برای تخریب این نهاد انقلابی قرار داده است.

حجت الاسلام مهدی رستگار، مدیر مدرسه آیت الله بهاری شهر بهار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی که در تمام عمر خود به دنبال ترویج اسلام محمدی در دنیا بود، توانست حتی پس از شهادت با خون خود نیز زمینه ساز ایجاد بیداری در عالم باشد.

وی افزود: یک زمان کسی جرات نداشت حرفی به آمریکا بزند، اما جمهوری اسلامی و انقلاب به عنوان الگویی در دنیا، نقطه عطفی بود که نشان داد قدرت و ابهت آمریکا پوشالی است و آنچه می تواند او را به زانو درآورد مقاومت است.

مدیر مدرسه آیت الله بهاری با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای در داخل در پازل دشمن بازی می کنند، ابراز داشت: بسیاری از این افراد از روز اول هم معتقد به نظام اسلامی و توانمندی های داخلی نبوده و نیستند و منافع خود را تنها در غرب و ارتباط با آنها می بینند.

وی با بیان اینکه این افراد هیچ گاه برای کشور از منافع خود نمی گذرند، یادآور شد: عده ای، در حالی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، سر می دهند که تا به حال برای دفاع از کشور و رفع مشکلات قدمی بر نداشته اند. البته خطاب به این افراد می گوییم که زمینه های خدمت به کشور بسیار است و اگر نسبت به این شعار خود معتقد هستید به میدان بیایند، اما قطعا حرف آنها در حد همان شعار است و نه بیشتر.

مدیر مدرسه آیت الله بهاری با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران از طریق جنگ رسانه ای است، اظهار کرد: سپاه در تمام این سال ها نشان داده است که اهل شعار دادن نیست، بلکه اهل عمل است و به همین دلیل است که دشمن بیشتر قدرت خود را برای تخریب این نهاد انقلابی قرار داده است.

 استاد حوزه در ادامه اقدام سردار حاجی زاده را مقتدرانه و در اوج ایثار دانست و گفت: بنا بر توصیه حضرت آقا که فرمودند مسئولان باید با شفافیت با مردم سخت بگویند، این نحوه برخورد فرمانده هوافضای سپاه، باید به الگویی برای دیگر مسئولان تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: هر بار که مسئولان دچار اشتباه شدند، باید در عین اینکه متواضعانه با مردم برخورد می کنند، از اشتباه رخ داده نیز عذرخواهی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha