جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجتماع هیئت های فاطمی

حوزه/ یکی از فرماندهان حشدالشعبی با تاکید بر این که «اگر حاج قاسم نبود، عراق هم نبود»، گفت: آمریکا بداند که در مقابل مکتب حاج قاسم که همانا مکتب امام خامنه‌ای است، نمی‌تواند بایستد.

به گزارش حبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق، شب گذشته در اجتماع بزرگ هیئت‌های فاطمی همدان تحت عنوان «اجتماع سلیمانی‌ها»، در حسینیه امام خمینی این شهر با بیان اینکه همه ما زخم خورده هستیم، چراکه فرمانده خود را از دست داده‌ایم، اظهار کرد: عراق به ایرانیان مدیون است، چراکه اگر ایرانیان نبودند، اوضاع عراق معلوم نبود چه می‌شد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و توکل سردار سلیمانی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که با حاج قاسم سلیمانی داشتیم از وضعی که آمریکا به سر ما آورده بود، ناراحت بودیم و شهید ابوالمهدی نیز حضور داشت؛ گفتیم که دشمن همه امکانات خود را صحنه آورده و ما توقع نداشتیم اما سردار سلیمانی بر پیروزی با مقاومت تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا داشت در مملکت شیعه و سرزمین امام حسین(ع) ریشه می‌دواند، اما جریان مقاومت مانع شد، تأکید کرد: آمریکا در عراق ۴ هزار تشکیلات در همه رشته‌ها دارد که البته نگذاشتیم در بسیاری از موارد به نتیجه برسد.

وی خطاب به مردم ایران گفت: ما به شما و رهبر ایران مدیونیم، ناراحت هستیم که سردار سلیمانی، این فرمانده‌ بزرگ را از دست دادیم، چراکه این تشکیلات را به خاطر حاج قاسم داریم.

این فرمانده حشدالشعبی با بیان اینکه من فرمانده‌ای جز حاج قاسم نداشتم و زیر نظر هیچ دولتی نبودم، افزود: اگر حاج قاسم نبود، عراق هم نبود.

وی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها از سوی دشمن، گفت: این حرف که حاج قاسم در عراق چه می‌کرد و ما در ایران به او نیاز داشتیم و یا ایران در لبنان چه می‌کند، از سوی دشمن نشأت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر لزوم مبارزه با دشمن ادامه داد: در آغاز انقلاب اسلامی آیت‌الله سید محمدباقر صدر اعلام کرد که در امام خمینی ذوب شوید و در نهایت صدام شخصا به خاطر این فتوا او را به شهادت رساند و گلوله را خود شلیک کرد.

وی افزود: منِ عراقی، اگر ایران با مشکل مواجه شود ناراحت می‌شوم و شما نیز از مشکلات عراق ناراحت می‌شوید و این مسیر یعنی صراط مستقیم.

این فرمانده حشدالشعبی در ادامه به آرزوی سردارسلیمانی مبنی بر شهادت اشاره و خاطرنشان کرد: حاج قاسم به من گفت چرا دعا نمی‌کنید در عراق شهید شوم، من گفتم که چنین دعایی نمی‌کنم، اما او خواست که دعا کنم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم دو کار کرد که نباید بگذاریم تضعیف شود، اظهار کرد: این سردار بزرگ به ما یاد داد که آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اگر فکر کنیم مذاکره با آمریکا مشکل ما را حل می‌کند، اول انحراف است، افزود: به همین دلیل هرگز با آمریکا ننشستیم و از حاج قاسم یاد گرفتیم که دشمن اصلی را فراموش نکنیم، پس مقاومت را ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم هسته مقاومت را تشکیل داد و همه آن‌ها که در حال مبارزه هستند، سلیمانی‌اند، گفت: او در عراق جذب حداکثری را محقق کرد و به همه آموخت ابتدا با آمریکا باید جنگید و این مسئله را به طور عملی به ما آموخت.

این فرمانده حشدالشعبی با تاکید بر اینکه حاج قاسم مدیری پشت میز نشین نبود، اظهار کرد: در یکی از ماموریت ها زمانی که شهید سلیمانی سوار بر موتور جلوتر از همه نیروها در حال حرکت بود، یکی از ماشین های انتحاری دشمن در نزدیکی او منفجر شد و به زمین خورد، و این همان شیوه ای بود که حاج قاسم به ما یاد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: حاج قاسم فقط تشکیلات نظامی ایجاد نکرد، بلکه تشکیلات فرهنگی و رسانه‌ای ایجاد کرد، به طوری که ما امروز هیچ چیز کم نداریم، جز فقدان او ناراحتی نداریم، او حتی جانشین خود را نیز مشخص کرده بود.

وی با بیان اینکه دشمن فکر نکند چون فرمانده ما را شهید کرده، شکست خوردیم، تصریح کرد: ما از این شهید عزیز یاد گرفته‌ایم که در مسیر دفاع از دین و وطن باید شبانه‌روزی کار کرد؛ حاج‌قاسم در یکی از جلسات به ما گفت که چند ساعت کار می‌کنید، یکی از افراد جواب داد «۱۶ ساعت»، حاج قاسم گفت من ۱۹ ساعت کار می‌کنم و می‌خواهم شما هم ۱۹ ساعت کار کنید.

این فرمانده حشدالشعبی با اشاره به اینکه حاج قاسم در منطقه، تشکیلات استراتژیک ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا و دست نشانده‌های او در منطقه بدانند که در مقابل مکتب حاج قاسم که همانا مکتب امام خامنه‌ای است، نمی‌توانند بایستند.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی مسلمانان و آزادیخواهان جهان است، گفت: حاج قاسم به دست بزرگترین شروران جهان شهید شد، البته راه او تا همیشه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha