پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

حوزه/ شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دولت شرور آمریکا را مسئول عدم استقرار منطقه دانست و گفت: آمریکا تنها در جهت منافع رژیم صهیونیستی تلاش می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دولت شرور آمریکا را مسئول عدم استقرار منطقه دانست و گفت: آمریکا تنها در جهت منافع رژیم صهیونیستی تلاش می کند و کاملاً به آن گرایش پیدا کرده و تمامی انواع حمایت نظامی، اقتصادی و مادی را برایش فراهم می کند.

وی اشاره کرد: این واشنگتن است که تمامی اسباب بقا و زندگی این رژیم یهودی و تداوم اشغالگری آن را فراهم می کند و همچنین برای اقدامات تروریستی، کشتار ها و تجاوز های مستمر علیه ملت های عربی و اشغالگری فلسطین و اراضی عربی از آن حمایت می کند.

روحانی اهل سنت لبنان تصریح کرد: دولت آمریکا امروز از طریق تلاش برای تحمیل دروغ "معامله قرن" تجاوز علیه امت عربی و اسلامی را افزایش داده و می خواهد حقوق ملت عربی فلسطین را پایمال کند و مسجد الاقصی را مورد هدف قرار دهد.

شیخ جبری بر ضرورت وحدت گروه های مقاومت فلسطینی در مقابله با این چالش خطرناک و سرنگونی آن تأکید کرد و گفت: این امر تنها با مقاومت و وحدت آن و تکامل آن در کنار محور مقاومت امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha