شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ چهارمین یادواره ۴۳۸ شهید مدافع حرم استان قم با حضور خانواده معظم شهدا در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در این مراسم  در سخنانی با اشاره به اینکه منافق کسی است که در جامعه ایجاد اختلاف و شبهه کرده و اعتقادات و باورهای مردم را سست می‌کند، گفت: هنوز انتخابات شروع نشده برخی شبهه‌افکنی می‌کنند و کمرنگ شدن انتخابات و حضور کمتر مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن از نقشه آن‌ها است اما مردم با حضور خود نقشه آن‌ها  را نقش بر آب خواهند کرد.

خاطر نشان می شود: در این مراسم با شکوه سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری قم، حجت‌الاسلام غریب دادستان قم، سرهنگ بی‌طرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم، سرهنگ کبیری‌پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید قم، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

همچنین: گروه سرود نسیم قدر در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و مجید تال نیز شعرخوانی کرد و مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی پرداخت و نمایشگاه محصولات فرهنگی نیز در حاشیه این مراسم برپا شد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha