پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران یوم الله بود، گفت: امام خمینی به روش پیامبر مکرم اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع)، دو ابر قدرت شرق و غرب را نادیده گرفت و با مجاهدت­ ها و شهادت­ ها در مقابل حکومت طاغوت به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در مراسم در زنگ انقلاب ویژه برنامه آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی، در مدرسه وحدت چغادک با گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: در تاریخ انبیای الهی و پیروان آنها روزهای مهم جبهه حق، ایام الله نام گرفته است و خداوند در سوره ابراهیم به آن حضرت امر می­کند که ایام الله را به مردم یادآوری کن تا فراموش نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران یوم الله بود، گفت: امام به خوبی این ایام را یوم الله نامیدند تا مردم همواره آن را یادآوری کنند و فراموش نکنند، انقلابی که با تمسک به روش پیامبر مکرم اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع)، دو ابر قدرت شرق و غرب را نادیده گرفت و با مجاهدت­ها و شهادت­ها در مقابل حکومت طاغوت به پیروزی رسید.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه این انقلاب چهل سال در مقابل توطئه ­های پیچیده جهان استکبار مقاومت کرده است، افزود: باید این ایام الله را مکرر یادآوری کنیم تا فراموش نشود و دچار آسیب نشویم.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: ملتی که ایام الله را گرامی بدارد و آن را فراموش نکند و سختی­ ها و مشکلات جبهه حق را تحمل کند، آن ملت به تعبیر قرآن کریم ملت «صبّار و شکور» است؛ یعنی بسیار صبور و بسیار شکرگزار است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه ­های اخیر نماز جمعه تهران که فرمودند؛ «ملت ایران ملت صبار و شکور است». گفت: ملت ایران در همین هفته ­های اخیر هم چند یوم الله همچون بزرگداشت و تشییع شهید سردار سلیمانی و یوم الله حمله به آمریکا در عین الاسد را رقم زدند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه پاسخ کوبنده سپاه، پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را به عین الجسد تبدیل کرد، گفت: مقامات آمریکایی تاکنون در بیان جزئیات تلفات سنگین خود پنهان کاری می کنند و هر روز آمار جدید و متناقضی را منتشر می کنند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زمانی که امام(ره) قیام کرد خیلی ها به ایشان طعنه زدند که سربازانی نداری، اما امام(ره) خطاب به آنها گفت سربازان من در گهواره ها هستند و در حال حاضر هم همین سربازان در گهواره ها به سربازان امام تبدیل شدند.

وی افزود: بعد از این امام راحل فرمودند امید من به شما دبستانی ها است و در حال حاضر هم همین دبستانی ها بزرگ شدند و پیشرفت را برای کشور به ارمغان آوردند؛ روزی که دانشجویان ما صنعت هسته ای را ابداع کردند کشورهای استکبار عنوان می کردند که این تصاویر ساختگی است و واقعیت ندارد اما بعد فهمیدن این صنعت در کشور ما وجود دارد.

امام جمعه چغادک ادامه داد: کشوری های استکباری چون نمی توانستند این مسئله را تحمل کنند، آمدند و با بمب گذاری ها دانشمندان ما را ترور و به شهادت رساندند تا به خیال خود بتوانند جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند اما زهی خیال باطل.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین با اشاره به رشادت های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: جبهه استکبار در مقابل او انگشت به دهان ماند و همه ژنرال های دنبال در مقابل او کم آوردند.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی ملت ایران و منطقه را بیدار کرد. امروز بعد از شهادتش می بینیم که دانش آموزان ما سربند گذاشتند و در راهپیمایی ها شرکت می کنند و اعلام می کنند که ما سلیمانی هستیم.

گفتنی است در این مراسم زنگ انقلاب راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه توسط حجت الاسلام خدری نواخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha