چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: این انقلاب آینده‌اش تضمین شده، قطعی و زوال‌ناپذیر است و هیچ یک از تدابیری که دشمن تاکنون برای اضمحلال این انقلاب اندیشیده، کفایت این کار را نداشته و باز هم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، مسیر آینده انقلاب و نظام اسلامی را روشن، موفقیت‌آمیز و درخشان توصیف کرد.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: درباره آینده انقلاب باید گفت این انقلاب آینده‌اش تضمین شده، قطعی و زوال‌ناپذیر است و هیچ یک از تدابیری که دشمن تاکنون برای اضمحلال این انقلاب اندیشیده، کفایت این کار را نداشته و باز هم ندارد.

وی تصریح کرد: علت هم این است که دشمن، انقلاب را نمی‌شناسد و دستگاه‌های تحقیق و بررسی و مراکز تحقیقاتی استراتژیک استکبار جهانی، انقلاب اسلامی را هنوز به‌درستی نمی‌شناسند، همچنان که نهضت اسلامی را قبل از پیروزی انقلاب نمی‌شناختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه این انقلاب، یک انقلاب موفق برآورد می‌شود، اظهار کرد: انقلاب موفق بوده اما این به معنای این نیست که به تمام هدف‌هایمان رسیدیم و انتظار این را هم نداشتیم.

وی افزود: ما هدفمان این است که تمام شئون جامعه، اسلامی اداره بشود و هرچند ما امروز آن‌طور نیستیم، اما به این سمت حرکت می‌کنیم و افتخار هم می‌کنیم که به سمت اسلامی شدن صد درصد، حرکتمان را ادامه دادیم و ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تا به آنجا برسیم فاصله زیادی است، اضافه کرد: به‌عنوان‌مثال هدف ما ریشه‌کن کردن فقر است و هنوز ما به این هدف دست نیافتیم، اما به این سمت حرکت می‌کنیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: هدف ما کم کردن فاصله بین قشرهای اجتماعی، ریشه‌کن کردن جهل، استقرار نظام عدالت اجتماعی، زدودن اخلاقیات فاسد و برادر کردن انسان‌هاست و در همین مسیر حرکت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موفق بودن انقلاب به این معنا نیست که یک انقلاب در ظرف چند سال بتواند به‌کلی تمام بنیادهای جامعه را دگرگون کند و تمام اهدافش را پیاده کند؛ بلکه تحقق این ظرف چند سال یک امر خیالی و رؤیایی است، البته اهداف قابل تحقق است، اما در بلندمدت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آن چیزی که برای یک انقلاب موفقیت است این است که در این راه حرکت کند و پیش برود و هیچ متوقف نشود و ملامت هیچ ملامتگری او را به تردید نیندازد که انقلاب اسلامی ما دقیقاً در همین مسیر حرکت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha