پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  محمدحسین رفیعی

حوزه/ اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیث المصطفی 14 بهمن ماه بعد از نماز مغرب در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می شود و آیت الله مصباح یزدی در این اختتامیه سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  رفیعی در نشست خبری که با موضوع برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی در قم برگزار شد گفت: یکی ازمهمترین رویداد المصطفی جشنواره بین المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی است.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی افزود: این جشنواره باشعار استقامت امت و نصرت الهی آغاز و مهمترین اثر آن آشنا ساختن همه طلاب و خانواده طلاب المصطفی با علوم و فنون قرآنی و حدیثی است.

وی بیان داشت: شناسایی استعداد ظرفیت ها و سرمایه های موجود از جمله اهداف این همایش است.

حجت الاسلام رفیعی گفت: از جمله امتیازات این جشنواره تنوع شاخه های آزمونی، گستره و تنوع مخاطبان، تفکیک رشته ها و مخاطبان بر حسب سطوح ومقاطع دانش آموختگان، داشتن نگاه آموزشی به جشنواره و...است.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی افزود: 3هزار و 920 نفر رشته از 72 کشور در این جشنواره شرکت کرده اند که نسبت به گذشته 15 درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: همه تلاش المصطفی به عنوان نهاد علمی بین المللی این بوده که بتواند دانش آموختگان خود را از لحاظ قرآنی و حدیثی طوری تربیت کند که بتوانند در مراکز علمی دنیا مؤثر واقع شوند.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی افزود: جشنواره قرآنی وحدیثی با هدف جذب حداکثری برگزار می شود.

وی بیان داشت: فردا مرحله نهایی حفظ قرآن و حدیث در دو بخش خواهران وبرادران در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام  رفیعی گفت: اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی در 14 بهمن ماه بعد از نماز مغرب در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می شود و آیت الله مصباح یزدی در این اختتامیه سخنرانی خواهند کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha