سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قابل

امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز باید نسل جوان ایران اسلامی، بدانند امام خمینی‌(ره) که بود؟ چرا که رهنمود های ایشان می تواند به عنوان چراغ راه خود باوری و آینده سازی میهن اسلامی باشد.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل، ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح استان که در مسجد شیخ الاسلام  قزوین برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) با تاکید بر فساد رژیم پهلوی آن را فاقد کارآمدی معرفی می کردند و تنها راه اصلاح سرنگونی رژیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) با مدیریت و درایت خود انقلاب اسلامی را با توکل به خدا و وحدت و همراهی مردم به پیروزی رساند و در برهه های حساس آن را هدایت کرد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز باید نسل جوان ایران اسلامی بداند امام خمینی‌(ره) که بود؟ چرا که رهنمود های ایشان می تواند به عنوان چراغ راه خود باوری و آینده سازی میهن اسلامی باشد.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: امام خمینی(ره) از منظر بسیاری از اندیشمندان و صاحب‌نظران بزرگ جهان به‌ عنوان تاثیرگذارترین شخصیت قرن بیستم معرفی شده است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره)  شخصیتی است که  با تکیه بر باورهای اسلامی و اعتقادات مذهبی خود همچون سدی مستحکم در برابر سیل بی‌عدالتی‌ها و ظلم و ستم رژیم فاسق و مستبد پهلوی و حامیان استکباری آن ایستاد و با هدایت مدبرانه خود، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت را به پیروزی رساند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: امام خمینی(ره) با نبوغ دینی و سیاسی خود تئوری ولایت فقیه را عملی کرد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی ثمربخش برای جنبش‌های اسلامی جهان ساخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha