پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از علمای هند با آیت الله اعرافی

حوزه/ جمعی از علمای برجسته هندوستان با مدیر حوزه‌های علمیه، دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی عصر شنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه، میزبان جمعی از علمای هندوستان از جمله دبیرکل مجلس علمای هندوستان و ائمه جمعه شهرهای مختلف این کشور بود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کلب جواد نقوی دبیرکل مجلس علمای هندوستان در سخنانی با عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سردار سلیمانی محافظ انقلاب و اسلام بود.

وی افزود: ایشان داعش را نابود کرد. این حمله بزدلانه آمریکا بود. پس از شهادت ایشان همه مسلمانان هندوستان نسبت به این مساله واکنش جدی نشان دادند و با حضور در خیابان ها و کنسولگری آمریکا اوج انزجار خود را از این حرکت تروریستی به منصه ظهور رساندند.

در این جلسه همچنین ائمه جمعه شهرهای مختلف هندوستان نیز در سخنانی با ذکر مباحثی پیرامون قوانین جدید هندوستان در زمینه مهاجران و مسلمانان به تشریح اهداف اجرای این طرح پرداختند.

در ادامه جلسه نیز آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، حضور گسترده مردم هندوستان در حمایت از انقلاب اسلامی و اعلام انزجار گسترده شیعیان و علمای هندوستان نسبت به جنایت تروریستی آمریکا به تشریح مباحثی پیرامون انقلاب اسلامی، مقابله با جریان تروریسم استکباری و.... پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha