پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی دلدار

حوزه/ حجت الاسلام دلدار، مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را راهکار عبور از مشکلات دانست و عنوان کرد: اگر امروز در کشور مشکلاتی هم وجود دارد مربوط به انقلاب و نظام نیست، بلکه به سوء مدیریت برخی مسئولان کشور باز می‌گردد.

حجت الاسلام علی دلدار، مدیر مدرسه ی علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یک فرصت طلایی جهت برجسته کردن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف در طول این ۴۰ سال انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی بوده و در این بین وظیفه ی ما بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم است.

مدیر مدرسه ی علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند به زیر سلطه بودن ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث شد سایه شوم استکبار جهانی به ویژه آمریکایی‌ها از سر این کشور و ملت برداشته شود.

حجت الاسلام دلدار، ایران امروز را کشوری کاملاً مستقل و قدرتمند در جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشور ما توانسته در عرصه های مختلف جهانی گام های بزرگی بردارد، به طوری که رشد پیشرفت علمی ایران بیش از متوسط جهانی است و این پیشرفته ها محصول خودباوری است که امام خمینی (ره) به ملت ایران هدیه دادند.

وی ادامه داد: شعار پیروزی نظام انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی ملت بوده است که وابستگی موجب شکست و عقب ماندگی این شعار و تحقق نیافتن آن می شود.

مدیر مدرسه ی علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند با بیان اینکه مردم با وجود تحریم ها و تهدید های دشمنان در مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام ثابت قدم مانده اند، تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند با دروغ پردازی و فریبکاری مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند.

حجت الاسلام دلدار، مدیریت جهادی و تفکر انقلابی را راهکار عبور از مشکلات دانست و عنوان کرد: اگر امروز در کشور مشکلاتی هم وجود دارد مربوط به انقلاب و نظام نیست، بلکه به سوء مدیریت برخی مسئولان کشور باز می‌گردد.

وی ادامه داد: امروز تنها راه برون از مشکلات اقتصادی گوش دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

این استاد حوزه در پایان، پیشرفت‌های امروز کشور را نتیجه رهنمودها و مدیریت صحیح امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید همگام با ولی فقیه حرکت کنند و از همه توان و ظرفیت داخلی در جهت پیشرفت کشور بهره گیرند.

انتهای پیام/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha