جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت امام خمینی (ره)

حوزه/ راه و مکتب امام راحل(ره) با گذر زمان فراموش نمی‌شود، بلکه هر روز باطراوت‌تر، تازه‌تر و زنده‌تر می‌شود، زیرا امام خمینی(ره) به مردم اعتماد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا برگزار شدگفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) با یاری خداوند و حمایت مردم در مقابل باطل پیروز شد.

وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با پیروی از امام حسین (ع ) و با تکیه بر فداکاری و ایثارگری، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و همواره عامل وحدت مسلمانان بوده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه دو بال شهادت و انتظار به پیروزی رسید و متبلور شدن این دو آرمان بلند در جامعه اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) در بهمن 57 بود.

وی ادامه داد: با ورود به دهه چهارم انقلاب نه تنها در داخل، بلکه در خارج از مرزهای ایران شاهد هستیم که تأسی از ولایت و تکیه بر آرمان‌های بلند اسلام موجب بیداری و پیروزی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان  شده است.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: راه و مکتب امام راحل(ره) با گذر زمان فراموش نمی‌شود، بلکه هر روز باطراوت‌تر، تازه‌تر و زنده‌تر می‌شود، زیرا امام خمینی(ره) به مردم اعتماد داشت.

وی عنوان کرد:  با تلاش حضرت امام (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در صحنه های مختلف، ایران امروز به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha