پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شفیعی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، ایستادگی و قوی شدن را رمز موفقیت در عرصه‌های پیش رو دانست و گفت: باید در برابر مشکلات، مقاومت و ایستادگی کنیم تا به اهداف و چشم‌انداز انقلاب اسلامی دست‌یابیم و این نقطه‌ای برای گام‌های موفق بعدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع طلاب و روحانیون اهوازی، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: دهه مبارک فجر که آغاز آن با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است، یادآور خاطرات شیرین پیروزی ملت ایران در دوران ظلمت و سیاهی است.

وی ۱۲ بهمن را نقطه عطف مبارزه‌های انقلابی مردم ایران دانست و گفت: این نقطه آغازی بر ظلم و استبداد جهانی و مقدمه‌ای برای ظهور حضرت حجت(عج) بود که هم‌اکنون موجبات ظهور آن حضرت در حال تدارک است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، استقرار حکومت اسلامی با رهبری ولایت‌فقیه را مقدمه‌ای بر ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: إن‌شاءالله با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، پرچم این انقلاب به‌زودی به دستان مبارک آن حضرت سپرده خواهد شد.

آیت‌الله شفیعی، در پایان رمز استمرار و موفقیت نظام اسلامی را در ایستادگی و «قوی کردن خود» دانست و تأکید کرد: باید در برابر مشکلات، مقاومت و ایستادگی کنیم تا به اهداف و چشم‌انداز انقلاب اسلامی دست‌یابیم و این نقطه‌ای برای گام‌های موفق بعدی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha