جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اندونزی

حوزه/ گروهی به نمایندگی از حرم مطهر امام حسین(ع) ضمن دیدار با مسئولان دو دانشگاه دولتی جاکارتا و شریف هدایت الله، راه های تقویت همکاری میان حرم مطهر و این دو دانشگاه را بررسی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه گروهی به نمایندگی از حرم مطهر امام حسین(ع) در راستای ارتباط با مراکز دینی و فرهنگی اندونزی ضمن دیدار با مسئولان دو دانشگاه دولتی جاکارتا و شریف هدایت الله(بزرگ ترین دانشگاه اسلامی اندونزی) راه های تقویت همکاری میان حرم مطهر و این دو دانشگاه را بررسی کردند.

شیخ حسین منصوری از مسئولان دارالقرآن حرم مطهر در این زمینه گفت: گروه اعزامی حرم مطهر  امام حسین(ع) در این سفر با معاون و اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی جاکارتا در اندنزی دیدار کردند و گزارشی از پروژه های آستان مقدس حسینی به ویژه در زمینه پروژه هزار حافظ به آنها ارائه کردند.

وی افزود: گروه حرم مطهر همچنین در جریان بازدید از دانشگاه شریف هدایت الله به عنوان بزرگ ترین دانشگاه اسلامی اندونزی، با رئیس این دانشگاه دیدار کردند و وی آمادگی خود را برای همکاری جدی با دانشگاه های مختلف عراق برای تبادل بورس تحصیلی میان عراق و اندونزی و سفرهای متقابل براب شرکت در همایش های علمی در دو کشور اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha