شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه ای و استمرار حمایت مردم از ولایت فقیه، این نظام تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش؛ حضرت ولیعصر (عج) را از هر توطئه و گزندی در امان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، علی اصغر دریایی، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون شهر سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی از همان ابتدا باعث ایجاد ترس و دلهره ای عجب در دل دشمنان اسلام گردید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: همین ترس و واهمه از فراگیر کشدن آرمان های آزادیخواهانه انقلاب اسلامی در جهان، دشمنان را بر آن داشت که دست به هر توطئه ای برای متوقف کردن قطار انقلاب بزنند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: ملت اسلامی ایران 40 سال است که هرگونه فتنه و توطئه را پیش سرگذارنده اند و از این همه فتنه سربلند و پیروز بیرون آمده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن فشارهای سیاسی، اقتصادی و نظامی خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم چندین برابر کرده است، گفت: بی شک رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه ای و استمرار حمایت مردم از ولایت فقیه، این نظام تا رسیدن به دست صاحب اصلی اش حضرت ولیعصر (عج) را از هر توطئه و گزندی در امان خواهد بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امروز ملت ایران در بحث اقتصادی و معیشتی در تنگنای بسیاری هستند و به مانند امت رسول اکرم (ص) در محاصره کفار قرار دارند که نصرت اللهی این محاصره را خواهد شکست.

دریایی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: بی شک استقامت و بردباری ملت ایران روزی به پیروزی شیرینی تبدیل خواهد شد و این ملت طعم شیرین مقاومت و ایستادگی را خواهند چشید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دیر نیست زمانی که این ملت در جهان آقایی کنند و دشمنانی که امروز دست به هر جنایتی می زنند در باتلاق هایی که خود ایجاد کرده اند فرو بروند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha