چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید یاسین موسوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید یاسین موسوی امام جمعه بغداد و از علمای عراق گفت: فلسطین ملک کسی نیست، بلکه سرزمین موعود است که بعد از ظهور امام زمان (عج) محل نماز خواندن ایشان خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید یاسین موسوی امام جمعه بغداد و از علمای عراق گفت: فلسطین ملک کسی نیست، بلکه آن سرزمین موعود است که بعد از ظهور امام زمان (عج) محل نماز خواندن ایشان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اشاره کرد:  موضع گیری اعراب خائن و شکست خورده در قبال معامله ترامپ که به معامله قرن معروف است، قبل از اینکه اشک انسان را در بیاورد، قلب ها را به درد می آورد. زمانی که به نقشه نگاه کردیم، متوجه شدیم اراضی فلسطین رو به فروپاشی است و تنها بخش کوچکی از این سرزمین باقی مانده که توسط تونل به هم وصل می شود.

ایشان با بیان اینکه معامله قرن بر تحویل کامل قدس شریف به رژیم صهیونیستی به عنوان پایتخت این رژیم دلالت دارد، افزود: برخلاف کشورهای باشرافتی که از فلسطین به عنوان عربی حمایت کردند، بسیاری از کشورهای عربی موضعی اتخاذ نکردند و برخی از کشور های عربی مثل بحرین و امارات در رونمایی رسمی معامله قرن شرکت داشتند.

این عالم مجاهد عراقی تصریح کرد: فلسطین ملک هیچ کس نیست، بلکه سرزمین موعود است که بعد از ظهور، حضرت مهدی (عج) بعد از مکه به سوی فلسطین حرکت خواهند کرد تا آنجا را از لوث وجود یهود پاک کنند.

امام جمعه بغداد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم های ضعیف و بُزدل عربی، مسئول تمامی توطئه هایی است که علیه فلسطین صورت می گیرد، بیان داشت: مقاومت اسلامی لبنان صهیونیست ها را از جنوب لبنان بیرون کرد و مقاومت عراق نیز در سال 2011 میلادی آمریکا را از عراق اخراج کرد.

امام خمینی گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی پرداخت و گفت: امام خمینی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران گفت: "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

ایشان ادامه داد: همه مشاهده کردند که آمریکا از سال 1997 میلادی تا امروز هیچ اقدامی علیه ایران جز تهدید های تو خالی نداشته است و زمانی که ایران در واکنش به ترور شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد که عملیات نظامی انجام خواهد داد، آمریکا تهدید کرد که 52 نقطه از ایران را می زند، امّا این تهدید هرگز عملی نشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خطاب به برخی از طرف های داخلی عراقی گفت: ای کسانی که خود را باخته و از آمریکا می ترسید، از آمریکا نترسید؛ چراکه او ترسو است و ما قدرتمندیم و خداوند به حق وعده داده که پیروزی مسلمانان در برابر کفار تحقق می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha