جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: جوانان امروز تشنه آشنایی با افکار مترقی و بلند امام خمینی (ره) هستند و از این رو ما وظیفه داریم اندیشه های ایشان را با شیوه های مناسب به نسل جوان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: امام خمینی (ره) به عنوان یک رهبر سیاسی، اجتماعی و انقلابی، با حرکت الهی و پیامبرگونه خویش کاخ ظلم و ستم را ویران کرد.

وی خاطرنشان کرد: افکار امام خمینی (ره) پیوسته زنده و راه او همیشه پر رهرو است، چرا که درس این سلاله زهرا (س) به آزادی‌خواهان هرگز از اذهان  پاک نخواهد شد.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  بی تردید الگوگیری از گوهر وجودی شخصیت کم نظیر امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب می تواند چراغ هدایت نسل ها باشد.

وی ادامه داد: حفظ وحدت کلمه، ایستادگی در برابر استکبار و خود باوری سه امانتی است که از امام برای امت به ودیعه مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) در جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری خلف صالح امام راحل، با بصیرت و هوشیاری، کشتی انقلاب اسلامی را در برهه های مختلف هدایت و رهبری می کند و وظیفه آحاد مردم و مسئولان، پیروی از منویات معظم له است.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مستکبران همواره در این ایام به دنبال ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران و تخریب وجهه انقلاب اسلامی هستند، اما براساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب، هیچ گاه زمینه های تحقق اهداف آنان فراهم نبوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: جوانان امروز تشنه آشنایی با افکار مترقی و بلند امام خمینی (ره) هستند و از این رو ما وظیفه داریم اندیشه های ایشان را با شیوه های مناسب به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha