جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری مسابقات فرهنگی دهه فجر با موضوعات قرآنی، ورزشی، دلنوشته و ثبت احساسات با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی، در مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: طبق روال سال های گذشته در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی با محوریت بیان دستاوردهای نظام اسلامی برای طلاب در مدارس برگزار خواهد شد .

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی دهه فجر با موضوعات قرآنی، ورزشی، دلنوشته و ثبت احساسات با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی، در مدارس استان خبر داد. 

وی ادامه داد: دیدار با برخی از خانواده های شهدای روحانی دیروز در معیت مدیریت حوزه علمیه استان صورت گرفت.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: باز آنجایی که مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در خطبه نماز جمعه تهران، راه شهید سلیمانی را مکتب نامیدند. برای حفظ روحیه انقلابی اساتید و طلاب ضروری به نظر می رسد که پیوند بیشتری بین شهید بزرگوار و طلاب ایجاد شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه در پایان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر علاوه بر برنامه های عمومی ابلاغی از ستاد، برنامه دیدار با خانواده محترم شهدا ، دعوت از رزمندگان ، جانبازان و مبارزان عرصه ایثار و شهادت نمایش فیلم برنامه مسابقات ورزشی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha