جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: بانوان نه تنها در پیروزی انقلاب، بلکه در تثبیت و تداوم آن نیز موثر بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، صبح امروز در جمع بانوان منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: بانوان با حضور همیشگی خود در صحنه ،توطئه های دشمنان را خنثی و دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه جهانیان باور دارند که انقلاب اسلامی فضای جدیدی را برای زنان و بانوان فراهم ساخته و باعث اعتلای جایگاه بانوان شده و همچنین زمینه رشد بانوان در عرصه های مختلف را به خوبی فراهم کرده است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: به برکت این انقلاب شاهد پیشرفت و تکامل در همه عرصه ها هستیم و با فشارها و تحریم های زیاد از سوی کشورهای استعمارگر بازهم توانستیم به نقطه قابل توجهی برسیم.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: نقش فعال گونه و تاثیرگذار زنان در انقلاب اسلامی نشان از قدرت بالای بصیرت و اهمیت آنان در جامعه دارد.

وی اظهار کرد: بانوان نه تنها در پیروزی انقلاب، بلکه در تثبیت و تداوم آن نیز موثر بوده اند.

 نظری پور تصریح کرد:  باید یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای امنیت و مدافع حرم را گرامی بداریم، چرا که  امروز استکبار جهانی از هیچ توطئه‌ای علیه کشورما دریغ نمی‌کند و هر روز توطئه‌های جدیدی را برای کشور ما طراحی می‌کند، لذا باید هوشیاری، بیداری و بصیرت خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 0
    مسئول موفقی بود هر جا هست خدا نگهدارش باشه