چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ورزش قهرمانی اگر همراه با اخلاق دینی و ارزش‌های نظام اسلامی نباشد، پیروزی و موفقیت در آن اهمیتی نخواهد داشت.

حجت الاسلام علی معبودی در حاشیه بازدید از مسابقات ورزشی طلاب و روحانیون قزوین تحت عنوان «سردار دلها» که در مجموعه ورزشی سپاه استان قزوین برگزارشد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: مهم ترین هدف این مسابقات توسعه ورزش طلاب همراه با اخلاق و روح معنویت در ورزش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: اخلاق مهم ترین اصلی است که یک انسان به آن نیاز دارد و توجه به این اصل در بین ورزشکاران و جامعه ورزشی بسیار مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: قهرمانان بسیاری از اعصار گذشته در جامعه موثر بودند و روحیه قهرمانی باعث الگوسازی برای جوانان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: هنرمندان و ورزشکاران بدانند به خاطر تاثیری که بر جامعه دارند باید اخلاق، جوانمردی و گذشت را برای جوانان الگوسازی کنند و مدال آوری همراه با اخلاق و دیگر رفتارهای هنجار جامعه اهمیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ورزش همراه با اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم، چرا که ورزش قهرمانی اگر همراه با اخلاق دینی و ارزش‌های نظام اسلامی نباشد، پیروزی و موفقیت در آن اهمیتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ورزش در مواردی به عنوان ستونی برای محکم کردن وحدت ملی و اجتماعی جوامع به شمار می رود و اخلاق رایج در آن انعکاسی بر جامعه محسوب می شود.

حجت الاسلام معبودی در رابطه با پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چیست؟ بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال، شاهد توطئه های بسیاری از سوی دشمنان بوده، و تمام هدف آن ها ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تفاوت ویژه ای با سالیان گذشته دارد و ملت ایران با حضور با بصیرت و هوشمندانه خود نشان می دهند که دست از دین بر نمی دارند و با خون خود از پیمان و تعهدات خویش نسبت به نظام و انقلاب، دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع پیام امیدوار کننده ای به همه مستضعفان عالم است که اگر با وحدت و یکپارچگی کنار هم باشیم، توطئه دشمنان در طول ۴۰ سال نیز نمی توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha