پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه دهه فجری در لرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر امسال ۲ هزار و ۵۰۰  برنامه متنوع در نقاط مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه ها با حضور مردم ولایی و انقلابی استان لرستان در مساجد،مدارس و ادارات و نهادها برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه ۱۶ بهمن همایش ۲ هزار نفری دانش آموزی در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد، افزود: تجدید بیعت نسل جوان با آرمان ها و اهداف والای اسلام و  انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری همایش تشکل های دانش آموزی است . 

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر امسال بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن در نقاط مختلف لرستان برگزار می شود، افزود: این برنامه ها با حضور قاریان برجسته در نقاط مختلف استان بویژه مناطق روستایی و محروم استان درحال برگزاری است . 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از روایان انقلابی، گفتمان های انقلابی، همایش ایلات و طوایف، اصناف و بازاریان، نقش زنان در تببین بیانیه گام دوم انقلاب، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان انقلابی و تجلیل از تولید گنندگان روستایی و عشایری در حوزه های مختلف را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر درنقاط مختلف استان لرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام حیات الغیب در پایان گفت: اعزام روحانیون و مبلغان برای تبیین اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب، برگزاری همایش حلقه های صالحین، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مدارس و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی هم از دیگر برنامه های پیش بینی شده ایام الله دهه فجر در استان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha