پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نگرانی مسلمانان چارلستون از تکرار شعارنویسی بر دیوار مسجد

حوزه/ تصاویر دوربین های مدار بسته توسط پلیس چارلستون منتشر شده و سه نفر را که به نظر می رود مظنونین شعارنویسی بر دیوار مسجد باشد نشان می دهد. اعضای جوامع دینی خواستار رسیدگی شدند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از abcnews4، شعارنویسی های اسلام هراسی بر دیوار مرکز اسلامی شهر چارلستون در ایالت کارولینای شمالی از نگاه پلیس، «خرابکاری» محض به حساب می آید. پلیس این شهر اعلام کرده اقدامات خرابکارانه که تکرار می شوند، حوادث جداگانه هسند.

 اواخر دوشنبه ، پلیس چارلستون تصاویر دوربین های امنیتی مداربسته از سه نفر را منتشر کرد که ممکن است به این پرونده مرتبط باشند.

ابتدا یک شعارنویسی بیشتر از دو هفته پیش بر دیوار خارجی مرکز اسلامی پیدا شد و یک هفته بعد نوشته های آبی و صورتی بر دیوار مرکز پاشیده شده بودند.

بوریس ان ادریسی امام جماعت این مرکز گفت: چرا این اتفاق می افتد؟ آیا فکر می کنید که این اتفاق بار دیگر رخ دهد؟ ما دعا می کنیم که چنین چیزی نباشد.

امام جماعت این مسجد گفت: اقدام خرابکاران نشان می دهد که ما باید هشیار باشیم. و توجه بیشتری به آنچه اطراف ما به وقوع می پیوندد داشته باشیم.

 گفتنی است درحالی که مسجد این خرابکاری را به مقامات مربوطه گزارش داده، دیگر جوامع مذهبی حمایت شان را از مسلمانان اعلام کرده اند.

براندون فیش مدیر شورای روابط جامعه یهودیان در چارلستون بزرگ گفت: مهم نیست به چه دینی اعتقاد داشته باشیم. وقتی اتفاق بدی رخ می دهد. و بحرانی پیش می آید همه با هم هستیم

وی افزود: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. آن هم در جایی که مردم باید بیشتر از همه احساس امنیت کنند و مخدوش کردن آن حقیقتا اهانت به مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha