پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الفبای سیاست انقلابی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه الفبای سیاست انقلابی، الفبای عزت و غیرت است، تصریح کرد: پس از این همه خباثت شیطان بزرگ در حق ملت ایران، سخن از مذاکره مصداق بی غیرتی است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه شیطنت رؤسای جمهور آمریکا ظرف ۴۰ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست، گفت: دقبل از انقلاب اسلامی، سفارت آمریکا در کوچکترین تصمیم گیری شاه مخلوع دخالت داشت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه روال تصمیم گیری حاکمان مستبد در تاریخ ایران، خصوصا خاندان پهلوی ریشه در اراده سفارتخانه های روباه پیر و شیطان بزرگ داشت، گفت: به برکت انقلاب اسلامی محاسبات واهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هیچ تاثیری در سرنوشت درخشان ملت ما ندارد.

وی تصریح کرد: ایران در زمان طاغوت یکی از ایالات آمریکا محسوب می شد و به علت بی عرضگی شاه، از ملت ما حق توحش می گرفتند. لکن حریت و عزت امروز ما برگرفته از عزت حسینی(ع) است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه وجود خصلت های حیوانی، عیاشی و فساد در خاندان پهلوی، موجب دوری از مردم و نزدیکی به اجانب شده بود، اظهار کرد: تکیه حاکمان مستبد و ظالم به دولت های استعمارگر، زمینه ساز امتیاز دادن بی حد و حصر و واگذاری سرمایه های ملت ایران به بیگانگان بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه الفبای سیاست انقلابی، الفبای عزت و غیرت است، ادامه داد: پس از این همه خباثت شیطان بزرگ در حق ملت ایران، سخن از مذاکره مصداق بی غیرتی است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با تکیه بر فرامین قرآن و سیره اهل بیت(ع) نقش موسای زمان را به عهده گرفت و قیام خود را شروع کرد، اظهار داشت: نیت خالصانه و شجاعت مثال زدنی حضرت روح الله(ره) در هدایت مردم، مثل نجات مردم بنی اسرائیل از چنگال فرعون بود.

وی در پایان گفت: موظفیم در ایام الله دهۀ فجر با بیان دستاوردهای انقلاب و لبیک به اجرای بیانیه گام دوم، با انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص انقلابی و استکبار ستیز، پاسدار آرمان های امامین انقلاب و ادامه دهنده راه خونین شهدا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha