جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندهان سپاه بیت المقدس با نماینده ولی فقیه دراستان کردستان به مناسبت دهه فجر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز قدرت و صلابت سپاه از ایمان و بصیرت یکایک نیروهای آن نشأت می گیرد و به همانند حضرت عباس (ع) از این دو ویژگی والا برخوردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جمعی از فرماندهان سپاه بیت المقدس امروز با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: ابتدا جای دارد یادی داشته باشیم از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که ناجوانمردانه به دست مزدوران آمریکایی به شهادت رسید، کسی که امنیت و آرامش را برای کشور و منطقه به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: امروز بزرگترین افتخار برای همه ما و ملت ایران این است که تحت فرماندهی رهبری هستیم که یکی از اولیا خدا است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یکی از معجزات انقلاب خود همین انقلاب است، افزود: اکنون که در چهل و یکمین سالگرد انقلاب هستیم و اولین سالگرد گام دوم انقلاب را هم پشت سر گذاشتیم و وارد دومین سالگرد دومین گام انقلاب شدیم به عینه دیدیم که از همان ابتدای انقلاب دشمنان تلاش کرده اند که آن را تصرف کنند و دست خداوند در کار بود که تمام توطئه های دشمنان رو خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند متعال در همه حال این انقلاب را حفظ و هدایت کرده است و این مهم را همه با چشمان خود هم در جنگ تحمیلی و هم در حوادث اخیر دیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: اگر خداوند ما را به عنوان وسیله و ابزاری برای حفظ اسلام و بقای دین قرار داده باشد، مایه افتخار خواهد بود همانند سپاه پاسداران که اکنون به عنوان ناجی کشور در حال انجام خدمت به ملت و نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی است که به وسیله امام خمینی (ره) برای پاسداری از انقلاب شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: به تعبیر امام «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «سپاه تمدنی جدید است». لذا باید گفت که وظیفه سپاه فراهم کردن زمینه و مبارزه با طاغوت زمان می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به جرات می توان گفت که سپاه از ارکان اصلی است که این نظام را همواره به پیش برده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به تشییع تاریخی پیکر شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان  داشت: دشمنان اذعان کردند که چطور می شود که یک ژنرال نظامی (به تعبیر دشمنان) از شهادتش اینگونه استقبالی بی نظیر و بی سابقه از سوی ملت ایران داشته باشد؟!.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه جایگاه سپاه در کشور بی بدیل است، عنوان داشت: هرجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند و احساس شود که سپاه باید در آنجا باشد سپاه در خط مقدم حضور دارد همانند وقایع در زلزله، سیل و.... در کشور.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز قدرت و صلابت سپاه از ایمان و بصیرت یکایک نیروهای آن نشأت می گیرد و همانند حضرت عباس (ع) از این دو ویژگی والا برخوردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha