سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با خانواده شهدای انقلاب

حوزه/ همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی، با دو خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، شامگاه سه شنبه در دیدار خانواده شهیدان هاشم و مرتضی نارکوب که در حادثه سینما رکس آبادان به شهادت رسیدند و خانواده شهید رضایی یکی دیگر از شهدای انقلاب، گفت: خانواده های شهدا از سرمایه های انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام مقدس اند و حقیقتاً خانواده ایثارگران هستند که این انقلاب را زنده نگه داشته اند.

وی اظهار کرد: حادثه تأسف بار آتش زدن سینما رکس آبادان، جایتی از پیش طراحی شده توسط عمال پلید و دست نشانده رژیم سفاک پهلوی بود که موجبات شهادت و داغدار شدن جمع زیادی از خانواده های ایرانی را به وجود آورد.

امام جمعه کرمانشاه در دیدار خانواده شهید رضایی از شهدای انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه ما کوچک خانواده شهدا هستیم و نمی توانیم با هیچ زبان و هیچ کاری زحمات آنها را در حفظ انقلاب جبران کنیم.، گفت: امید است که نهادهای مسئول در خدمت رسانی به خانواده شهدا موفق باشند که خدمت به اینها خدمت به خداوند شاهد است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امام(ره) بزرگوار حق مطلب را در خصوص جانبازان ادا کردند و فرمودند «جانبازان ولی نعمت ما و صاحبان انقلاب هستند، اظهار کرد: یکی از فرزندان شهید رضایی مدال افتخار جانبازی دفاع مقدس را بر گردن آویخته که این خود نشان از وفاداری این خانواده به نظام اسلامی دارد.

 در این دیدار امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت و مدیرکل بنیاد شهید استان و شهرستان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha