جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در آستانه برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در آستانه برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسابقه سراسری بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، این مسابقه از متن «بیانیه گام دوم انقلاب» که توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری منتشر شده است برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۲ الی چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۲ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی(بلاغ) در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین از نفرات برگزیده، در همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، که پنج شنبه، ۲۴ بهمن ماه که در محل مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد تقدیر می گردد.

جوایز مسابقه:

۲ نفر اول: ۴۰۰ هزار تومان

۲ نفر دوم: ۳۰۰ هزار تومان

۳۴ نفر سوم: ۲۰۰ هزار تومان

شرکت در این آزمون برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند جهت هر گونه سوال پیرامون مسابقه با شماره ۳۱۱۵۱۱۸۲ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha