پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار علی فدوی - جانشین کل سپاه

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی نسل سلیمانی‌ها، تصریح کرد: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به رخ مبارک انقلاب اسلامی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار دریادار پاسدار علی فدوی، در گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی نسل سلیمانی‌ها، در مصلای امام خمینی، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جلوه‌ای از وحدت کلمه را تجلی بخشیدند و همه مسلمانان عالم اعم از افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری و... آمدند و وحدت کلمه را در سوریه رقم زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر وحدت کلمه ایجاد شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به رخ مبارک انقلاب اسلامی وارد کند.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی الگوی بزرگی برای جوانان کشور هستند، افزود: این دو شهید وارد کلاس بزرگی همچون دفاع مقدس شدند و نام شان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

سردار فدوی تأکید کرد: اگر بر یک روند پایدار باشیم، موفق خواهیم شد و این وعده خداوند است. همچنین اگر ما به دستورهای خداوند عمل کنیم، موفقیت از آنِ ما خواهد بود.

وی در ادامه به نقش‌آفرینی مؤثر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: سردار سلیمانی آن‌چنان پایداری و به تکالیفش عمل کرد که به صورتی متفاوت از سایر شهدا به شهادت رسید و به دیدار حق شتافت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه مسلمانان و کسانی که در جغرافیای جبهه مقاومت قرار دارند از بالاترین هوش و توانمندی برخوردارند، گفت: امروز ما باید از توانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، برای موفقیت جبهه مقاومت استفاده کنیم.

سردار فدوی تأکید کرد: امروز باید از ظرفیت‌هایی که داریم برای مبارزه با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان استفاده و در برابر حملات آن‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha