پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه رأی مردم در انتخابات «رمی شیاطین» است، گفت: رأی تک‌تک ما در انتخابات رمی شیاطین عالَم است؛ چراکه این رأی‌ها در واقع تیر به شیطان و شلیک به ابرقدرت در حال احتضار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز، با بیان اینکه شهدای ما ابتدا خالص شدند و سپس به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهدا خالص شدند تا به این مقام رسیدند و شهادت نصیب کسی می‌شود که خود را نبیند بلکه فقط خدا را ببیند.

وی با اشاره به اینکه هر کس اخلاص بیشتری داشته باشد، مقام شهادت بیشتری دارد، گفت: همه شهدا در این امر مشترک بودند که ابتدا عبد صالح حق‌تعالی شدند و به همین دلیل پرواز کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، امروز دیگر دوران بزن دروی آمریکا در دنیا گذشته است، اظهار کرد: آمریکا سردار عزیز ما را به شهادت رساند؛ اما سپاه نگذاشت خون شهید سلیمانی پایمال شود و هنوز پیکر مطهر این شهید به خاک سپرده نشده بود یک سیلی به آمریکا زد که این سیلی خیلی در دنیا حرف دارد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل رهبری فرمود روزی که موشک‌های ایران به پایگاه‌های آمریکایی خورد یوم‌الله است، افزود: همچنین تشییع پیکر مطهر شهید سیلمانی، یوم‌الله بزرگ انقلاب ما شد و خون تازه‌ای در رگ‌های این مردم جاری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، گفت: در انتخابات اسفندماه به فضل الهی مردم ما بار دیگر یوم‌الله درست کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان می‌کوبند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه رأی مردم در انتخابات رمی شیاطین است، گفت: رأی تک‌تک ما در انتخابات «رمی شیاطین» عالم است، زیرا دشمنان می‌خواهند ببینند بعد از شهادت حاج قاسم ما ترسیده‌ایم یا انرژی گرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: همه باید به میدان بیایید و به هر کس که دوست دارید رأی بدهید؛ چراکه این رأی‌ها درواقع تیر به شیطان و شلیک به ابرقدرت در حال احتضار است و این وظیفه امروز ما در مقابل شیاطین عالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha