جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه علی

حوزه/ در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان بوشهر ۱۲ تن از منتخبان این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان بوشهر در سالن دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: تعداد ۱۵۲ مقاله از حوزه های علمیه برادران و خواهران استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعدا ۷۲ مقاله متعلق به برادران و ۸۰ مقاله مربوط به خواهران است.

دبیر چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان بوشهر افزود: پس از بررسی های به عمل آمده توسط هیئت داوران تعداد ۱۲ اثر منتخب شد که از این تعداد شش اثر مربوط به برادران و شش اثر مربوط به خواهران است.

وی از تشکیل و فعال سازی انجمن های علمی در مدارس تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: این کار با هدف فعال سازی فضای پژوهشی در مدارس و تربیت نیروهای پژوهشی انجام می شود.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه شورای پژوهش و شورای علمی حوزه استان تشکیل شده است، گفت: شورای پژوهش بالاترین مرکز تصمیم گیری پژوهشی در مرکز استان است که جهت طراحی برنامه جامع اعم از اهداف و چشم اندازهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تشکیل شده است.

گفتنی است، در این مراسم از سه تن از معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان بوشهر و نیز از سه تن از معاونان پژوهش سابق مدارس علمیه برادران استان تجلیل به عمل آمد.

همچنین سه مقاله برتر تابستانی اساتید حوزه علمیه استان به همراه ۱۲ تن از منتخبان چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) به دست نماینده ولی فقیه در استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha