پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم شمسی طاهری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان و ایستادگی در برابر آنان، ملت ایران به خصوص نسل جوان اسلامی باید با تحلیل واقع بینانه دستاوردهای انقلاب، با توکل بر خداوند متعال و ائمه اهل بیت(علیهم السلام) در جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

خانم شمسی طاهری به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، بیان کرد: دهه فجر، دهه تجدید میثاق ملت با آرمان های حضرت امام خمینی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و بیعت با رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی، طلوع فجر را روشنگر راه بندگی دانست و گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای پیمودن راه بندگی و صراط مستقیم است که با طی این مسیر انسان به حقیقت ایمان دست می یابد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان با اشاره به حرکت امام خمینی در مبارزه با رژیم منحط پهلوی و پایه ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اذعان کرد: قیام امام راحل الهام گرفته از نهضت عاشورا و تکرار قیام حسینی است، با این تفاوت که امام حسین(علیه السلام) با خون خود درخت اسلام را آبیاری و به درجه رفیع شهادت نائل شد، اما حضرت امام خمینی با پشتوانه ملت و تقدیم شهدای انقلاب موفق به تشکیل حکومت اسلامی شد.

طاهری ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب با درک عمیق قیام عاشورا و پیروی از راه و سیره حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد.

 وی با اشاره به کلام امام راحل «در برابر ظالمان نباید ملاحظه ای صورت گیرد ...»، بیان کرد: استکبارستیزی، متحد کردن امت اسلامی در مقابل دشمنان و آگاهی بخشی به جامعه انسانی، از رسالت های ویژه حضرت امام خمینی بود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، گسترش اسلام و نشر و اشاعه معارف و ارزش های والای اسلامی در دنیا را علل اصلی دشمنی استکبار جهانی برشمرد و تشریح کرد: آمریکا و استکبار تمام تلاش خود را جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین بردن وحدت کشورهای اسلامی به کار می بندند، لذا ایمان، بصیرت، عزم، اراده و شناسایی ترفندهای دشمنان در خنثی سازی توطئه های آنان مؤثر خواهد بود.

طاهری گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان و ایستادگی در برابر آنان، ملت ایران به خصوص نسل جوان اسلامی باید با تحلیل واقع بینانه دستاوردهای انقلاب، با توکل بر خداوند متعال و ائمه اهل بیت(علیهم السلام) در جهت پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha