پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سالک

حوزه / نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در پای صندوق های اخذ رای اراده ملت و دلسوزان نظام و انقلاب است، سیاسیون به واسطه منافع خود کشور را دو قطبی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احمد سرلک شامگاه چهارشنبه در نشست اجتماعی «تببین راهکارهای شکل گیری مجلس تراز انقلاب اسلامی» که به همت بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم،  برگزار شد، اظهارکرد: انتخابات را جدی بگیرید، امیدوارم بعضی سیاسیون کشور را ۲ قطبی نکنند، انتخابات ۹۸ کلید انتخابات ۱۴۰۰ است و مجلس انقلابی کلید دولت انقلابی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پمپاژ امید در جامعه نکته دیگری است که باید در نظر داشت، باید برابر پمپاژ تخریب و ناامیدی بایستیم و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بگوییم و در این جریانات کم کاری کرده‌ایم.

وی گفت: آینده بسیار درخشان در برابر جامعه ماست و آینده جهان در اختیار شماست و چندان هم دور نیست، البته در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و موضوعات متنوع و حساسی است که باید درباره آن‌ها صحبت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سالک افزود: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای ما بسیار دردناک بود اما خون حاج قاسم و یارانش حرکت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را آبیاری و قدرت بخشید و توان ویژه‌ای به این حرکت بزرگ داد و بی تردید ۴۰ سال آینده ما با توجه به الگوی پیشرفت اسلامی رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: این در شرایطی است که جان بولتون در نطق خود گفته بود ایرانی‌ها پیروزی چهلمین سال انقلابشان را نمی‌بینند، تابستان داغ ترامپ هم به ما ضربه‌ای نزده، بلکه به گسترش اسلام و فرهنگ اسلام در جهان قدرت بخشیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گذشته پر فراز و نشیبی داشته ایم اما بدون تردید آینده‌ای روشن را رقم خواهیم زد، آینده جمهوری اسلامی بر اساس ضوابط قرآنی و اسلامی بستر حکومت عدل الهی حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند که نقطه امیدی است.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر آیات و روایات و سیره نبوی و علوی فراوانی است، یک محور حرکت در خط طولی نبوت و امامت و ولایت است، وحدت امت حول محور ولایت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک اظهار داشت: قرآن می‌فرماید یک قوم استکباری همه قدرت خود را گذاشته تا ستون خیمه اسلام را بیندازد. ضربه‌ای که برادران سپاه به عنوان سیلی به صورت استکبار زدند ضربه‌ای حیثیتی به استکبار جهانی بود و این مطلب قابل توجه است و باید نسبت به آن تحلیل ها و برنامه های متعددی گذاشت.

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید؛ مؤمنان به سه سلاح ایمان، تقوا و توکل مسلح شوید و در قلب این سه سلاح ولایت است، ما چه میزان به عمق این سه فرهنگ واقف هستیم؟

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک بیان کرد: نصرت و پیروزی برای شماست به شرطی که عقب نشینی نکنید، مسئله بعدی گام برداشتن در راستای گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر ۷ توصیه رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: اخلاق و معنویت پایه اصلی تغییر ناپذیر گام دوم است که باید بر روی آن کار شود و از نظر شرعی و اسلامی نباید زیر نظر حکومت طاغوت باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روزی اسرائیل نیل تا فرات را حکومت خود می‌دانست اما امروز نیروهای مقاومت بالای سر اسرائیل هستند، بعد از ۴۰ سال انقلاب اسلامی در سراسر جهان فرهنگ شده و انقلاب اسلامی پدیده جدید ۴۰ ساله‌ای برای جهان است.

وی افزود: ما باید در سیاست و اقتصاد و فرهنگ اقتدار بازدارندگی را پیدا کنیم و این کارها جهاد در راه خدا را می‌طلبد که این سخت است، باید مجاهد در راه خدا شد، شرایط ما به گونه‌ای است که باید پشت سر رهبری بایستیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha