سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز باید در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم، تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه ها رمز بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در دیدار کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به اینکه سقوط حکومت ستمگر شاهنشاهی نه به نفع غرب و نه به نفع شرق بود، بیان داشت: همه کسانی که با حرکت امام (ره) مخالف بودند با یکدیگر متحد شدند که نگذارند قیام امام خمینی(ره) به سرانجام برسد، اما با لطف الهی، رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اتحاد مردم این انقلاب به پیروزی رسید و امید و نشاط در دل مردم آزاده زنده و نمایان شد.

وی ادامه داد: بُعد معنوی و اخلاص امام خمینی(ره) موجب شد تا مردم بصورت خودجوش به سمت قیام حضرت امام (ره) حرکت کنند و یک مطالبه واحد که همان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سر دهند . 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه ای از جانب پروردگار است که باید قدردان این هدیه الهی باشیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سنت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گلستان شدن آتش برای ابراهیم خلیل الله(ع) و مصادیق دیگر حمایت های خداوند از جمله طوفان شن طبس را از دیگر امدادهای غیبی برشمرد . 

وی اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم بعد از ساخت هر موشک می گوید: رونمایی از این موشک بماند برای دیگران ما که وقت نداریم؛ این حرف در واقع سیلی محکمی به صورت آمریکای جنایتکار بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با بیان اینکه امروز باید در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم، خاطر نشان کرد: بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه ها رمز بقای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha