جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاظم الصیادی عضو مجلس نمایندگان عراق

حوزه/ کاظم الصیادی خواستار تشکیل جبهه ملّی علیه آمریکا و حمایت از حشد الشعبی و پشتیبانی مردمی و سیاسی از آن شد و تأکید کرد: قدرت های سیاسی باید موضع خود را در خصوص اشغالگری آمریکا توضیح دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کاظم الصیادی عضو مجلس نمایندگان عراق خواستار تشکیل جبهه ملّی علیه آمریکا و حمایت از حشد الشعبی و پشتیبانی مردمی و سیاسی از آن شد و تأکید کرد: قدرت های سیاسی باید موضع خود را در خصوص اشغالگری آمریکا توضیح دهند.

وی با با بیان اینکه قدرت های سیاسی ملّی باید یک جبهه برای مقابله با دشمنان عراق به ویژه آمریکا که به دنبال تعرض به حشد الشعبی است، تشکیل دهند، بر ضرورت حمایت از حشد الشعبی در مقابل هرگونه تجاوز خارجی تأکید کرد.

الصیادی افزود: آمریکا و داعش، دو روی یک سکه هستند و کسانی که تلاش می کنند اشغالگری آمریکا را به رسمیت بشناسند، با آنان در قتل عراقی ها شریک هستند.

عضو مجلس نمایندگان عراق تصریح کرد: اخراج اشغالگران و مبارزه با داعش یک وظیفه ملّی است و ما به عنوان نمایندگان مجلس در کنار حشد الشعبی خواهیم ایستاد و از داخل مجلس نمایندگان از آن پشتیبانی سیاسی خواهیم کرد.

شایان ذکر است که ائتلاف سائرون پیشتر، قدرت های سیاسی، احزاب، طایفه ها و مذاهب را به برگزاری نشستی برای بررسی طرح اخراج نیرو های اشغالگر آمریکا از اراضی عراقی دعوت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha