جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لاجورد

حوزه/ کتاب «لاجورد»، ماجرای ورود یک جوان به زندان اوین است. او که از اعضای سازمان مجاهدین خلق است با اسدالله لاجوردی روبرو می‌شود و این سرآغاز ماجرای رمان لاجورد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جنگی که در روزگار کنونی ما شکل گرفته است بیش از آن‌که جنگ فیزیکی و سخت‌افزاری باشد جنگ روایت‌ها و جنگ اراده‌ها است. در جنگ روایت‌ها آن‌چه اتفاق می‌افتد در برابر آنچه که روایت می‌شود و به چشم مخاطب می‌رسد ارزش چندانی ندارد.

در چنین شرایطی و در کوتاه‌ترین مدت ممکن، جای جلاد و شهید عوض می‌شود. جنگیدن در این جنگ، نه با شلیک گلوله و پرتاب موشک که با قلم‌فرسایی و فشردن دکمه‌های صفحه کلید انجام می‌گیرد.

انتشارات کتابستان معرفت با انتشار کتاب «لاجورد» قدم در این راه گذاشته است. رمان لاجورد به نویسندگی اکرم صادقی روایت‌گر بخشی از زندگی شهید اسدالله لاجوردی است.

اسدالله لاجوردی از شاگردان شهید بهشتی و شهید مطهری بود. او از اعضای مرکزی جمعیت مؤتلفه اسلامی و حزب جمهوری اسلامی بود. با پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست زندان اوین رسید و سپس دادستان تهران شد. ایشان تلاش فراوانی جهت مبارزه با گروه‌های جنگ‌طلب و چپ‌گرا مثل سازمان منافقین، سازمان پیکار و … در دوران دادستانی و ریاست زندان اوین داشت.

کتاب «لاجورد»، ماجرای ورود یک جوان به زندان اوین است. او که از اعضای سازمان مجاهدین خلق است با اسدالله لاجوردی روبرو می‌شود و این سرآغاز ماجرای رمان لاجورد است.

رمان لاجورد در ۲۵۴صفحه و با قیمت سی هزار تومان روی پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌ها آمده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha