شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی گفت: ما درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی اطلاع رسانی نکرده‌ایم و از سوی دیگر دشمنان شیطنت می‌کنند و طوری وانمود می‌کنند که انقلاب دستاوردی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: یکی از بحث‌های مهمی که در علم اخلاق مطرح شده و مورد تأکید جدی در قرآن و روایات قرار گرفته است مسئله شکر است.

وی با اشاره به نعمت‌هایی که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است، بیان کرد: نعمت زندگی، عقل، خانواده و امنیت ازجمله نعمت‌های خداوند هستند که باید شکرگزار آنها باشیم.

عضو خبرگان رهبری برخورداری از نظام اسلامی را یکی از نعمت‌های خداوند عنوان کرد و افزود: اینکه در زمانی به دنیا آمده باشیم که حکومت اسلامی حاکم باشد و محیط اطرافمان اسلامی باشد خود نعمتی بزرگ است.

وی با اشاره به مظلومیت انقلاب اسلامی در عصر کنونی گفت: انقلاب اسلامی حقیقتی بزرگ است که حتی نزد بسیاری از دوستان نیز مبتلا به یک مظلومیت شدید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی بیان کرد: ما درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی اطلاع‌رسانی نکرده‌ایم و از سوی دیگر دشمنان شیطنت می‌کنند و طوری وانمود می‌کنند که انقلاب دستاوردی نداشته است.

وی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم که در آغازین روزهای انقلاب مستشاران نظامی آمریکایی در کشور حضور داشتند و در حقوق خود ردیفی را به عنوان حق توحش دریافت می‌کردند.

عضو خبرگان رهبری گفت: عزت ملت ایران قبل از انقلاب به اندازه‌ای بود که ما را ملتی وحشی ارزیابی می‌کردند و شاه مملکت نیز این حق را به طور رسمی پذیرفته بود.

وی ادامه داد: رژیم پهلوی کدخدای منطقه نبوده بلکه نوکر آمریکایی‌ها بوده است و اگر کسی به نوکر آمریکا جسارت می‌کرد مورد بازخواست قرار می‌گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی تاکید کرد: ما دستاوردهای بسیاری به دست آورده‌ایم که باید برای مردم بیان شود؛ ما امروز به قدرتی دست یافته‌ایم که تمام قدرت‌های غربی به صف می‌شوند تا یک سردار ما را شهید کنند و هنوز پس از گذشت نزدیک به 40 روز از شهادت سردار سلیمانی از آن شهید عزیز نام می‌برند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha