پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابطحی

حوزه/ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات بر قوت و اقتدار ایران می‌افزاید و هر رای ما یک فرصت است و با تشکیل مجلس انقلابی و دولت انقلابی می‌توانیم تحول ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف آباد، پنج شنبه شب مصادف با هفدهم بهمن‌ماه 1398 چهارمین یادواره شهدای شهر کهریزسنگ در محل حسینیه اعظم این شهر با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد صادق ابطحی و با حضور عموم مردم، خانواده شهدا و مسئولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام ابطحی در این مراسم با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: یکی از خدمات امام خمینی(ره) به ملت ایران عزت بخشی به مسمانان و ایرانیان بود، در حالی که آمریکایی ها عزت ایران و مردم را پایمال می‌کردند و علاوه بر حقوق و مزایای خود حق توحش نیز دریافت می‌کردند.

وی در ادامه بیان کرد: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در زمان ما به برکت امام خدمات امام خمینی(ره)، خون مطهر شهدا و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ادامه این راه است.

این کارشناس حوزوی با اشاره به تهاجم های استکبار علیه ایران، ادامه داد: درست است که بر مردم ایران فشار وجود دارد، اما امروز ما ایرانی ها چنان اقتداری داریم که دنیا به آن غبطه می خورد. جمهوری اسلامی ایران رسما پایگاه آمریکایی را مورد حمله موشکی قرار می‌دهد و مجلس شورای اسلامی ایران نیروهای آمریکایی را تروریست  اعلام می‌کند و این اقدامات اقتدار می‌خواهد.

وی خاطر نشان کرد: ما در جاهایی که روحیه انقلابی و جهادی داشته‌ایم، توانستیم با مشکلات مقابله کنیم. اگر امروز مشکلات اقتصادی داریم به خاطر وابستگی فکری برخی مسئولان به غرب و فاصله گرفتن از روحیه انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام ابطحی در مورد افزایش اقتدار و قدرت ایران، بیان کرد: راهکار اصلی که مقام معظم رهبری بیان کرد این است که ما باید قوی باشیم، قوی شدن فقط در بعد نظامی نیست، افزایش اقتدار داخلی،تضمین و رمز قوی شدن است.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات بر قوت و اقتدار ایران می‌افزاید و هر رای ما یک فرصت است و با تشکیل مجلس انقلابی و دولت انقلابی می‌توانیم تحول ایجاد کنیم.

این کارشناس حوزوی با اشاره به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ملت ایران در چهل سال گذشته عظمتخود را در ۲۲ بهمن نشان داده است و برگزاری پرشور انتخابات نیز تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود، زیرا دشمنان از حضور مردم بیش از تسلیحات ترس دارند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره خصوصیات نماینده اصلح، مومن بودن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت بودن، استکبار ستیزی، مردمی بودن و ... را از جمله این ویژگی ها برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اولین مجلس در گام دوم انقلاب باید انقلابی باشد، نه دنبال سلفی گرفتن با غربی ها.

این کارشناس حوزوی در ادامه افزود: رمز موفقیت ما در اطاعت از رهبری است و تبعیت از ولایت فقیه تضمین ادامه انقلاب است. دشمن امروز ستون خیمه انقلاب اسلامی ایران را نشانه رفته و می خواهد بین ملت و انقلاب فاصله ایجاد کند.

گفتنی است، کهریزسنگ در هفت کیلومتری شرق نجف‌آباد واقع شده است.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha