پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بناب

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب گفت: انتخابات تعیین کننده اقتدار کشور است و حرف اول را می‌زند و نقش قوای نظامی، انتظامی و امنیتی و ابزارهای مدرن آنها در مرحله بعدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، جمعه ۱۸ بهمن ماه، در خطبه های نماز جمعه بناب گفت: انتخابات تعیین کننده اقتدار کشور است و حرف اول را می‌زند و نقش قوای نظامی، انتظامی و امنیتی و ابزارهای مدرن آنها در مرحله بعدی قرار دارد.

وی به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: نباید نقش شرکت در انتخابات را دست کم گرفت و عزت و اقتدار هر کشوری مرهون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تأکید کرده‌اند.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: ملت ایران در تشییع و سوگ سردار دل‌ها نشان دادند که تا پای جان در دفاع از نظام و انقلاب ثابت قدم هستند، از این رو حیف است این وحدت و همدلی ملی به فراموشی سپرده شود، لذا باید این سرمایه را مغتنم شمرد و نباید یک عده افراد حاشیه‌ساز حرفه‌ای برای دستیابی به مطامع سیاسی و گرایش باندی خود به این وحدت خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه هیچ دولت و حاکمیتی با وجود پایگاه مردمی محکوم به زوال نشده‌اند، به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال مصادف شده با اربعین شهادت سردار سلیمانی و از این رو حضور و شرکت مردم در این یوم الله و جشن پیروزی انقلاب تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha