جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: ایران زندگی عزتمند را به منطقه و ملت های آن بازگرداند و به مقاومت حیاتی بخشید که توانست بزرگترین دستاورد را طی صد سال گذشته تحقق بخشد و اسرائیل را شکست داده و آن را با خواری و ذلّت از لبنان بیرون کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در  مراسم جشن تکلیف که از سوی مؤسسه تربیت و تعلیم اسلامی و کمیته امداد امام خمینی در سالن سید محمد باقر صدر برگزار شد، گفت: دولت بعد از تلاش بسیار و نشست های بلند مدت بیانیه وزارتی خود را صادر کرد و از نظر ما این بیانیه، نقشه راه مناسبی برای نجات کشور است که باید دولت آن عمل کند.

حزب الله به این دولت رأی اعتماد می دهد

وی افزود: حزب الله به این دولت رأی اعتماد می دهد؛ چرا که شایستگی اعطای فرصت را دارد، در آن شخصیت های توانمند حضور دارد و از آرمان هایی برخودار است.

شیخ قاسم ادامه داد: بحران ها و مشکلات سی ساله که امروز به حد انفجار رسید، ممکن نیست که طی چند روز یا چند هفته حل و فصل شود، لذا ما باید منتظر باشیم و به دولت فرصت بدهیم. از دولت می خواهیم که طرح ها و پروژه هایی را در جهت بهبود وضعیت مالی، اقتصادی و اجتماعی به انجام برساند تا مردم برخی از دستاوردها را به عنوان مقدمه ببینند.

 ایران زندگی عزتمند و کریمانه را به منطقه و ملت های آن بازگرداند

معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگر سخنان با اشاره به اینکه در این روزها ایران اسلامی به رهبری امام خمینی در برپایی حکومت حق به پیروزی رسید، گفت: فواید انقلاب اسلامی تنها محدود به داخل ایران نشد، بلکه ایران مایه خیر برای تمام جهان شد؛ چرا که افکار، مقاومت و گزینه های آن که در مسیر حق است، در تمامی منطقه گسترش یافت و باعث تولد مقاومتی قدرتمند در مقابله با اسرائیل و استکبار در منطقه شد.

وی ادامه داد: ایران زندگی عزتمند و کریمانه را به منطقه و ملت های آن بازگرداند و زمینه را برای آرمان های آینده آنان باز کرد، به مقاومت حیاتی بخشید که توانست بزرگترین دستاورد را طی صد سال گذشته تحقق بخشد و اسرائیل را شکست داده و آن را با خواری و ذلّت از لبنان بیرون کند و در جنگ های مختلف بر اسرائیل پیروز شود.

ما به ارتباط با ایران افتخار می کنیم

شیخ قاسم اشاره کرد: ایران با حمایت ملت ها و مقاومت منطقه در مقابل تکفیر و تکفیری ها  از منطقه حمایت کرد و موجب شکست این جریان  این منحرف شد که مدعی اسلام بود و خطر حقیقی برای ایمان و دین ما به شمار می رفت.

مقام ارشد حزب الله بیان داشت: این همان ایرانی است که ما به ارتباط با آن افتخار می کنیم و آن را قله پایداری و مقاومت و پایه و اساس محور مقاومت می دانیم که برای حق و آزادی فلسطین و منافع ملت ها تلاش می کند.

آمریکا حامی فتنه ها و اشغالگری و ریشه تمامی ستم ها در جهان است

شیخ قاسم در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آمریکا حامی فتنه ها و اشغالگری و ریشه تمامی ستم ها در جهان است و به دنبال صلح نیست، افزود: هرجا آمریکا حضور پیدا کند، آنجا مشکلات و بحران ها به وجود می آیند. در خصوص جنگ ها، فتنه ها، مشکلات و اشغالگری ها جست و جو کنید، خواهید یافت که آمریکا در آن نقش دارد و آنجایی که آمریکا از آن بیرون رانده شده، به صورت نسبی استقرار دارد.

وی ضمن درخواست از مردم برای درک خطر آمریکای ظالم، گفت: ترامپ از معامله قرن رونمایی کرد و آنچنان در رسانه تبلیغ کردند که برخی از ترسوها گمان کردند که منطقه در جهت تصمیم های آمریکا تغییر جهت داده است، امّا ما می گوییم که معامله قرن مُرده به دنیا آمده و قابلیت زنده بودن ندارد.

معاون دبیرکل حزب الله تنها راه حل را مقاومت دانست و گفت: برخی از اقداماتی که از داخل فلسطین در ضربه زدن و کشتار صهیونیست ها انجام گرفت، نشان دهد که این راه درست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha