جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست تحلیلی " افق جدید جبهه مقاومت و اضمحلال استکبار جهانی"

حوزه/ به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت، نشست تحلیلی با عنوان " افق جدید جبهه مقاومت و اضمحلال استکبار جهانی" به همت جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و با حضور طلاب و زائران پاکستانی در سالن فاطمیه حسینیه بلتستانیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت، نشست تحلیلی با عنوان " افق جدید جبهه مقاومت و اضمحلال استکبار جهانی" به همت جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و با حضور طلاب و زائران پاکستانی در سالن فاطمیه حسینیه بلتستانیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم در سخنرانی خود در این جشن پیروزی انقلاب اسلامی گف: انقلاب اسلامی، امام خمینی و مقام معظم رهبری متعلق به یک منطقه و مردم یک کشور نیستند، بلکه این شخصیت ها و انقلاب اسلامی متعلق به تمام آزادی خواهانان جهان هستند.

وی افزود: اوائل انقلاب مردم به این نهضت ناامیدانه نگاه می‌کردند و حتی برخی به امام خمینی نصیحت می کردند که دست از مبارزه با رژیم پهلوی بردارند، ولی امام که از ایمان قوی، تهذیب نفس، اعتماد به مردم و صلابت عجیبی برخوردار بودند، از شروع این نهضت به کمک خداوند ایمان داشتند.

وی در ادامه سخنرانی خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی مردم ایران هیچ هویتی نداشتند و تابع محض بیگانگان بودند ولی انقلاب اسلامی به مردم هویت ملی، مذهبی و خود باوری داد و استفاده از استعدادهای جوانان کشور در بعد های گوناگون یکی دیگر از دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیر کل اوقاف استان قم شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) خواند و گفت: این قهرمان ملی و بین المللی با تدبر و بصیرت توانست در منطقه امنیت ایجاد کند و منطقه را از لوث جنایتکار بزرگ داعش و متحدانش نجات داد.

وی در پایان سخنرانی خود گفت: می توانیم با وحدت و انسجام، ایمان قوی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حاکمیت اسلام در جهان ایجاد و استکبار جهانی را نابود کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha