شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ما باید با خدمات خود به مردم و کشور همانند آبادانی، رفع بیکاری و... جواب اعتماد شهدا را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، در همایش تجلیل از خانواده 517 شهید سرباز کردستان که امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت:جا دارد یادی کنیم از امام خمینی (ره) که توانست نه تنها ملت ایران را بلکه تمام دنیا را در مقابل استکبار بیدار نماید.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این جمع مادران و پدران شهیدی هستند که اسوه صبر و استقامت می باشند و توانستند که فرزندانی را براساس تعالیم دین و اسلام تربیت نمایند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: کلمه شهید به حدی مقدس است که تنها خداوند متعال در قرآن کریم از آن نام برده است که این نشان از جایگاه شهدا در نزد خداوند دارد.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که باید گفته شود، جایگاه والای پدران و مادران شهداست، این عزیزان با صبر و شکیبایی که دارند برای همه ما اسوه و الگو می باشند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: دو ویژگی برجسته هم در خانواده های شهدا و هم در خود شهیدان موج می زند که این دو ویژگی یکی صبر و شکیبایی و دیگر نماز و ارتباط با خداوند متعال می باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید از خود بپرسیم که شهیدان چه معامله ای با خداوند متعال کردند، یعنی چه چیزی را فروختند و خداوند چه چیزی را از شهدا خرید.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: شهیدان عزت، کرامت، شهادت و ایثار فداکاری را به ما و همه جهان هدیه کردند و با هر قطره قطره خون خود درخت انقلاب و نظام را تنومندتر ساختند. همچنین امنیت کنونی کشور را باید مرهون رشادت ها و ایثارگری های فرزندان این انقلاب دانست.

ماموستا رستمی در ادامه به وظیفه جامعه در قبال خون شهدا اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید با خدمات خود به مردم و کشور همانند آبادانی، رفع بیکاری و... جواب اعتماد شهدا را بدهیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: تا زمانی که بین مردم و نظام وحدت حاکم باشد، دشمن نمی تواند و قادر نخواهد بود توطئه ای علیه ما انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha