پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ یک روزنامه اسپانیایی گزارشی از وضعیت حقوق بشر بحرین و نقض گسترده حقوق ورزشکاران و انقلابیون توسط حکومت این کشور در سایه تسلط خانواده سلطنتی بر باشگاه ورزشی "قرطبه" منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک روزنامه اسپانیایی گزارشی از وضعیت حقوق بشر بحرین و نقض گسترده حقوق ورزشکاران و انقلابیون توسط حکومت این کشور در سایه تسلط خانواده سلطنتی بر باشگاه ورزشی "قرطبه" منتشر کرد.

روزنامه ورزشی "قرطبة" گفت: سلمان حمد الخلیفه ولیعهد بحرین مالک حقیقی شرکت سرمایه گذاری "Infiniti" و عبد الله الزین معاون وی و رئیس کنونی تیم اسپانیایی قرطبه و ناصر حمد الخلیفه برادر کوچکتر ولیعهد که متهم به شکنجه ورزشکاران در پی آغاز انقلاب بحرین است، اعلام کردند که باشگاه قرطبه را خریده اند.

این روزنامه به نقل از حسین عبد الله مدیر اجرایی "سازمان آمریکایی برای دموکراسی و حقوق بشر" گفت: خرید باشگاه قرطبه تاکتیک خانواده سلطنتی برای بیان دوستی و علاقه خود به غرب است، اما در واقع این اقدام برای سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر در کشور بحرین انجام گرفت.

حسین عبد الله افزود: با توجه به فرهنگ بد رفتاری در این کشور، هزاران نفر در سایه رفتار دیکتاتوری خانواده سلطنتی از آزادی های خود محروم شده و در معرض خشونت و سرکوب قرار دارند.

وی ادامه داد: ولیعهد حاکم بحرین یکی از مسئولین اصلی شرکت "Infiniti "  از جمله این افراد است که سازمان های غیر دولتی و بین المللی او را به استمرار فساد در کشور متهم می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha