پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: امروز یکی از بهترین راه های دفاع از انقلاب اسلامی، تلاش در جهت خدمت صادقانه به مردم است.

سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: مردم ما در طول این ۴۱ سال با وجود همه سختی ها و تحریم ها، همچنان پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده اند و این ایستادگی باعث عصبانیت شدید دشمنان ما شده است.

وی افزود: چنین مردمی که امروز با مشکلات خاص اقتصادی و معیشتی روبرو هستند، حقیقتاً شایسته بهترین خدمات هستند و لذا مسئولان ما باید قدردان این مردم و نظام باشند و با خدمت گزاری صادقانه زمینه حل مشکلات مردم به خصوص در عرصه اقتصاد را فراهم کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم همچنین با تاکید بر این که سپاه و بسیج با همه ظرفیت و توان خود در خدمت آحاد مردم و اهداف والای انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه و بسیج از جمله معجزات بزرگ انقلاب اسلامی هستند که با تدبیر خاص حضرت امام (ره) شکل گرفته و امروز می بینیم که در طول این چهار دهه در عرصه های مختلف چه خدمات و برکاتی برای کشور داشته اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha